nou ik heb weer 2 cijfers terug..nog 1 te gaan.. engels was (zoals verwacht) niet best..een 4,5 ik heb gewoon geen talenknobbel..grammatica is echt drama. Economie daarintegen gelukkig erg goed. Minstens een 7.4 maar kan nog oplopen tot een 8..dus ben benieuwd. Nu morgen natuurkunde cijfer nog..andere klas had gemiddeld een 5.8 en aangezien hun gemiddelde vaak iets hoger ligt dan dat van ons...mmm ik krijg mijn twijfels
Phylos; Jammer van Engels! Was het een brief schrijven?
Ben jaloers op jou eco, lekker hoor. Bij mij ging het over modellen; Eerste 3 hoofdstukken. Het is niet moeilijk, maar ik heb er ook te weinig aan gedaan door de periode heen en eco is al niet mijn sterkste vak.
Ik begin nu wel een beetje twijfels te krijgen. Eco moet ik zowiezo herkansen, dan heb ik nog 1 herkansing over.. Maar wiskunde zal ook wel matig gaan en dan nog brieven schrijven voor Engels & Frans.. Jeetje, ik ga maar leren nu Mezelf even bannen voor 2 uur.
Argh ik ben nu ook bezig met modellen en krijg in januari een SE over de hele lesbrief.. ik zie er nu al tegenop ik heb zo'n domme leraar, hij snapt er zelf niks van..
Phylos
Geplaatst: 04-11-09 15:29
Nee engels was 500 woordjes leren ofzo en dan nog een stuk of 40 hoofdstukken grammatica..volgende toetweken hebben we en dit weer en ook nog een brief schrijven..gelukkig gaat mijn beste vriending (die overal mega goed in is en voor engels een 9,5 had) mij de komende tijd helpen met engels en de grammatica uitleggen, vooral de basis want die zit er gewoon niet goed in/... Economie was ik ook super blij mee..het wordt steeds duidelijker waar mijn goede en slechte kanten liggen
Economie ging over de verschillende marktvormen..dus oligopolie monopolie enz..ook over marginale opbrengst, omzet, kosten enzovoort..over de toegevoegde waarde en nog veeel meer wel een leuk onderwerp vond ik doordat er lekker veel rekenwerk in zat en dat is mijn sterkste punt
iedereen hier in de stress, rustig allemaal; komt goed!
gisteren trouwens ook mijn ttt voor mijn rijbewijs gehad, ook gehaald; dus mijn week kan niet meer stuk Ben nu alleen op zoek naar iemand die mijn pony wilt scheren maar kan hier in de omgeving echt niemand vinden. Kan het zelf ook, maar ik doe er 3 keer zo lang over en je zit helemaal onder die vieze kriebel haartjes.
__Martine__
Geplaatst: 04-11-09 15:52
Nou bij mij gaat het ook errug lekker. Heb al een 4 binnen voor m'n debat. En mijn wiskunde van vanmorgen ging ook geweldig. Pffff... heb het echt wel gehad nu.
Maarja, ik heb met andere vakken weer moeite, zoals AK en Frans.
Ilsiie
Geplaatst: 04-11-09 16:17
*komt even voorbij
Zie erg wisselende punten, voor de goede: well done! Voor de minder goede: jammer
Nien, suffie hihi Hmm de vakken waar ik me wel zorgen om maak voor mn CE, zijn natuurkunde, wiskunde, misschien scheikunde (hangt er nog 'n beetje vanaf we hebben nu 'n steunuur in de week, waarbij we alle stof vanaf de 4e herhalen) en latijn 'n beetje; hangt er vanaf hoe ik de rest van het jaar al het huiswerk bij ga houden . Bio maak ik me niet zo druk om, Engels moet met die talentraining van de uni van leiden ook wel goedkomen, Nederlands moet wel goedkomen en kunst algemeen moet ook wel goedkomen... Misschien toch ook nog maar examentraining wiskunde en natuurkunde doen... Hmmmm...
Ik ga nu braaf aan mijn natuurkunde in elk geval, anders wordt dat SE morgen echt een grapje
annaa: ik ben echt ZO slecht in wiskunde, maar had op mijn CE juist boven mijn gemiddelde gescoort m&o had ik niet gehaald op mijn CE, maar ik vond het opzich goed te doen, vrij oppervlakkig allemaal. Jammer dat ik niet iets meer tijd er aan had besteed, met her alsnog gehaald
Wow wat goed rohotje! Gelukkig, ik krijg weer een beetje hoop
_Denise_
Geplaatst: 04-11-09 16:43
lieziej schreef:
Help. Wiskunde ging écht slecht. Opzich was de toets best makkelijk, ik zat er ook echt zo bij van "Als iemand de theorie snapt, is de toets eigenlijk best wel simpel"
Nu "even" 300 pagina's natuurkunde leren voor morgen
Woooow ik had 7,8 voor Engels mondeling Terwijl die lerares echt vet moeilijk is! Maar ze zei dat ik heel makkelijk een eind weg banketstaaf en blablabla. Dus me is happy.
En Grieks ging wel poedersuiker dan poedersuiker. Scheikunde ging wel goed, 3uur lang mee bezig geweest dus dan mag dat ook wel.