Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dimphyl schreef:kimberly1995 schreef:Aldi? Lidl?
Daar pas ik niet in het profiel.. dus, ben te duur/oud.
kimberly1995 schreef:Heb je dat echt al geprobeerd? Binnen lopen en je CV afgeven? Het ligt er een beetje aan of ze nog mensen zoeken, maar als ze echt mensen zoeken dan ben je nog niet te oud. Ik heb laatst nog een sollicitatie gedaan (ik ben 22) en was aangenomen, maar door omstandigheden baan niet geaccepteerd.
Marcella schreef:Nee helemaal niks meer gehoord alles is nu ook doorgestuurd naar UWV, maar die willen contract/loonstroken zien die ik nooit gehad heb. Bankafschrift mocht ook maar dat is het probleem juist ze hebben nooit betaald.Dus nu maar afwachten wat het UWV gaat doen......ben bang dat ik niks ga krijgen.
Had alleen toen ik vanmiddag mijn sollicitatie broek aan trok zoiets van oeps een beetje veel afgevallen. Hij zat een beetje ruim.
SpeechLess schreef:@Dimphyl: lastig zeg, lijkt me ook erg vervelend om telkens afgewezen te worden. Zou het misschien wat zijn om bijvoorbeeld een scooter oid aan te schaffen en daarmee je zoekregio wat te vergroten? Wellicht is er iets buiten je huidige regio wel wat te vinden.
Wieldop schreef:BTW dimphyl, mijn schoonzus werkt bij de Lidl en die is 30+, dus die worden nog wel aangenomen. Kun je niet kijken bij bijvoorbeeld een kaasboer of iets dergelijks? Die kiezen liever altijd voor de iets oudere krachten.