Mis het rijden , gelukkig mag ik woensdag weer . 2 weken 'vakantie' duren lang maar heb nu wel alles kunnen overdenken tot dusver
Gnome
Geplaatst: 26-04-18 21:35
Jilletje schreef:
Ik heb een autotje gekocht Mag hem woensdag ophalen. Hoe zit het eigenlijk met de wegenbelasting? Moet ik dat aangeven bij de belastingdienst of gaat dat vanzelf? Ik kom er niet echt uit via de site
Zodra je de auto op je naam hebt gezet, gaat dat automatisch.
Hier ook de TTT en praktijk examen gepland Na mijn havo examen neem ik volop rijlessen nml TTT op 15 juni, examen hou ik voor iedereen geheim Lijkt me zo grappig als ik ‘ineens’ mijn rijbewijs heb gehaald. (Ik ga er niet van uit dat ik hem in 1x haal hoor)
Dat heb ik de laatste keer met afrijden ook gedaan iris Was wel grappig toen ik thuis kon vertellen dat ik mijn rijbewijs had Ga het dit keer met de motor ook doen.. Vooral omdat het voor mij minder druk geeft van te voren..
Met auto heb ik volgehouden om niets te zeggen alleen mijn ouders wisten het. Nu met motor weet bijna iedereen dat eind mei begin juni een examen gepland gaat worden. Weet niet of voor de rest het geheim houd of vertel. Heb toch voorlopig geen geld voor de motor die ik wil dus kan ik ook niet opeens ook de motor verschijnen haha
Ik heb het de eerste twee keer aan iedereen verteld en toen ik de tweede keer weer zakte heb ik het de laatste keer voor me gehouden. Alleen aan m'n ouders en zusje verteld en die hebben het tegen mn tante gezegd, maar verder tegen niemand in mijn directe omgeving. Het is heel goed bedoeld maar ik werd bloednerveus van die 'succes' appjes 's morgens en nu hoefde ik het tenminste ook aan niemand te vertellen als ik zakte