Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Optiwolk schreef:Ik heb niet gezegd dat ik niet onder mijn niveau wil werken, ik wil dat alleen NU nog niet doen. En dat kan best verwend overkomen, dat snap ik.
Het is inderdaad een "luxe" dat ik thuis kan zitten en elke dag de sites afschuimen.
Het is inderdaad een "luxe" dat ik thuis bij m'n ouders woon en dus ook niet elke maand zoveel € huur op tafel moet leggen, want ik ben (wat een luxe zeg) niet uitkeringsgerechtigd.
Wanneer ik wel onder mijn niveau ga gaan werken, ga ik met veel plezier terug naar de winkel van m'n bijbaantje, waar 's zomers dode vliegen uit de etalage mag vissen.
Ik ben niet vies van m'n handen uit de mouwen te steken, ik heb genoeg op zondag van 8u-20u op stal gewerkt. Tot blessures toe.
Mijn netwerk is heel goed, danku.
Ik ben zeker bereid van onder mijn niveau te gaan werken (als het moment daar voor is).
Maar ik heb ook niet vijf jaar gestudeerd om hetzelfde werkje aan hetzelfde loon te doen dat als ik als student deed.
Ik zou me bijna verontschuldigen voor m'n beslissing, maar gelukkig hoef ik ermee te leven en jullie niet
Optiwolk schreef:Net even paar UZB's er op gewezen dat ze mijn CV in hun systeem hebben zitten.
Morgen weer rondje brieven schrijven.