Ik ben ondertussen 4x gezakt (tussentijdse toets ook gedaan, deze ook gehaald), enorm balen want ik heb ook geen geldboom in de tuin. De frustratie is enorm groot, 85 uren gelest totaal, en ook al maak ik af en toe wel eens een foutje, ik heb wel het gevoel 'dat ik zo de auto kan pakken'.
Ik ga er even niet uitgebreid op in wat de reden is dat het zo vaak mis is gegaan. Ik vind het gewoon enorm spannend en maak daardoor meer foutjes. De keer dat het wel 'oké' ging ook gezakt, weinig punten als feedback gekregen waar ik aan moest werken. Keer erop ging het dan weer een stukje slechter en is het een hele waslast. Alle examinatoren zeggen andere dingen, het balans vinden vind ik lastig.
Een punt wat wel veel genoemd werd is dat ik verder vooruit moet kijken en daar ook echt naar moet handelen (en niet zo moet twijfelen!). Laatste lessen ging eigelijk wel goed. Instructeur (na 3x zakken ben ik binnen de rijschool overgestapt) is tevreden en ziet vooruitgang, maar ik merk dat ik het toch nog steeds soms moeilijk vind om in moeilijke situaties op mezelf te vertrouwen.
Morgen mijn laatste rijles, volgende week vrijdag examen. Frustratie onder een steen en gaan met die banaan!