Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Plien91 schreef:Kaaaren schreef:Ik heb hier een tijdje terug ook naar gevraagd. Zit nu sterk te denken aan https://www.factuursturen.nl/
Kosten zijn laag maar je moet wel zelf alles doen (+- 100,- euro). Daarom twijfel ik nog steeds of ik niet voor een duurder pakket zou gaan (400 euro per jaar) waarbij alles uit handen word genomen.
Dit is beide zonder jaar opgave, daar betaal ik meestal 150,- euro voor.
Ben er nog niet uit wat wijsheid is
Ik zou eerder gaan voor een lokaal kantoor, steun je die ondernemers ook..... Daarnaast lijkt alles digitaal regelen mij niet ideaal. Ik lever wel mijn boekhouding digitaal aan maar vind het ook erg prettig om 1 of 2 keer per jaar even een kop koffie met mijn accountant te drinken, komen toch altijd weer zinnige dingen uit voort.
Lante schreef:Is er eigenlijk een keurmerk of een vorm van kwaliteitscertificering voor boekhouders?
Ik heb nu een accountant, maar een goede boekhouder zou ook prima zijn en waarschijnlijk iets minder kostbaar.
pmarena schreef:Enige nadeel van Knab is eigenlijk dat je geen contant geld af kan storten, als je door klanten contant betaald wordt. Heb je dat niet of nauwelijks dan ben je imo een dief van je eigen portemonnee als je geen Knab neemt