Anyway. Mijn functie wordt ditmaal opgeheven en wel vanaf 31 maart 2018. Ik zoek een communicatie/redactiefunctie in een straal van 50km rondom Assen. Gaan we weer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
madelief88 schreef:Hoi allemaal,
Ik weet niet of het mag, maar omdat hier veel werkzoekende zitten die ook paardenliefhebber zijn, is er wellicht iemand die perfect aansluit op onze vacature:
https://www.bokt.nl/markt/ad/458545/acc ... -24-32-uur
Ik werk zelf voor Feral Horse Care en ben elke dag nog blij dat ik mijn hobby met werk heb kunnen combinerenWie weet voor iemand hier ook zo'n unieke kans!
Voor vragen kun je me altijd pb'en.
Jans schreef:Bovengenoemd bedrijf moet wel bij je passen. Ik heb heel andere ervaring opgedaan en heb er bijna 2 jaar gewerkt. Blij dat ik er niet meer werk zegmaar (pestgedrag collega's, moeten vechten om leuk werk, leidinggevende die aangaf niets voor je te kunnen doen). Maar het is maar net hoe je zelf ook bent of je in de cultuur past (gebeurden bijzondere dingen op bedrijfsuitjes bijv. ). Ken ook zat mensen die er wel naar hun zin werken.
Renske_W schreef:Ik kan mij hier ook weer melden.
Relatie over dus weer terug naar huis verhuisd, mijn werk moeten opgeven omdat dat nu veel te ver rijden is.
Vervelende is alleen dat ik echt niet weet wat ik wil, naar mijn idee ben ik niet heel lastig, maar schijnbaar toch wel, ben al 2 weken met uitzendbureau's bezig, maar helaas pindakaas nog niks gevonden.
Altijd in de agrarische sector gewerkt, maar heb liever gewoon een baan van maandag t/m vrijdag, en dan zonder ploegendienst, maar dat is vrij lastig.
Renske_W schreef:wat vervelend voor jeIk kan mij hier ook weer melden.
Relatie over dus weer terug naar huis verhuisd, mijn werk moeten opgeven omdat dat nu veel te ver rijden is.
Vervelende is alleen dat ik echt niet weet wat ik wil, naar mijn idee ben ik niet heel lastig, maar schijnbaar toch wel, ben al 2 weken met uitzendbureau's bezig, maar helaas pindakaas nog niks gevonden.
Altijd in de agrarische sector gewerkt, maar heb liever gewoon een baan van maandag t/m vrijdag, en dan zonder ploegendienst, maar dat is vrij lastig.