Het leed dat werk / een baan zoeken heet. Deel 9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 18:34

Kriel schreef:
Super jammer Optiwolk!
Van mijn kant geen vacatures, opties en adviezen meer.
Veel plezier en succes allemaal!

:evaw:

Heel erg bedankt voor je input! :)

Ir1ne

Re: Het leed dat werk / een baan zoeken heet. Deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 18:37

Ja, echt, nee ik heb nog niks gevonden.

Kriel heeft gewoon werk maar komt met nuttige adviezen.

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 18:45

Jammer dat het zo moet lopen, dat 1 of meerdere personen het verpesten

Maar iedereen succes

Barbara88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 20:36

Ok, in dat geval Irene veel succes met de zoektocht!

En Kriel bedankt voor je adviezen en tips.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 21:15

Diep triest dit! Dit topic is maar liefst 385 pagina's en nu vertrekken Kriel en Ir1ne omdat een persoon huiliehuilie doet tegen een modje. Niveau kleuterklas wat mij betreft -:(- Ontzettend dom ook aangezien nu de personen die de meeste tips geven vertrekken en met Kriel verdwijnt dan ook nog iemand die al heel veel vacatures aan diverse Bokkers heeft doorgegeven.
Uit solidariteit met Kriel en Ir1ne ga ik ook in de meelees stand. Succes met het topic allemaal en succes met het vinden van een baan. :evaw:

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 21:29

Ik ga mee met kinke.
Succes, maar ik trek mij terug uit dit topic.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 21:34

wat, gaan Kriel en Irene nu in de meeleesmodus omdat er iemand heeft geklaagd over hen of wat?
dat zou echt in en in triest zijn, twee mensen die ontzettend veel toevoegen en ontzettend gewaardeerd worden door een flinke groep mensen in dit topic ....
als dit niet het geval is , sorry, maar anders...echt ga je schamen... geef je zelf een schop onder je kont en word volwassen ofzo...
het erge is dat ik ook nog wel kan gokken wie er aan het klagen is geweest... maar ik ga maar eens diplomatiek mijn mond houden geloof ik :evaw:
verder sluit ik me helemaal aan bij Kinke

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 21:52

Jullie cv's en lijntjes die ik al had uitgezet maak ik gewoon af hoor. Alleen ik heb geen zin meer in die jankerds :o

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 22:03

geef ik je groot gelijk in Kriel, maar ik denk dat ik voor een aantal mensen spreek als ik zeg dat dit te belachelijk voor woorden is, ja, misschien word er soms wat minder tactvol gepost, maar dat is dan meer een leermoment voor degene die zich aangevallen zou voelen , als die persoon dat niet kan of wil inzien , had die persoon ook gewoon een paar mensen op de foeilijst kunnen zetten of daadwerkelijk iemand persoonlijk kunnen aanspreken...
ik vind het dood en dood zonde dat juist jij nu vertrekt omdat iemand geen kritiek kan handelen, die persoon wens ik dan ook erg veel succes in het echte leven dalijk, gaat nodig zijn, want daar word wel vaker kritiek gegeven zonder fluwelen handschoentjes aan , dan kun je ook niet naar iemand toerennen, huillie doen en alles word opgelost... glaasje roosvicee en komt wel goed schatjuh

sorry als ik nu iemand op de tenen trap, maar vind het gewoon echt jammer en zonde van het topic.

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 22:06

Sonja_vR schreef:
geef ik je groot gelijk in Kriel, maar ik denk dat ik voor een aantal mensen spreek als ik zeg dat dit te belachelijk voor woorden is, ja, misschien word er soms wat minder tactvol gepost, maar dat is dan meer een leermoment voor degene die zich aangevallen zou voelen , als die persoon dat niet kan of wil inzien , had die persoon ook gewoon een paar mensen op de foeilijst kunnen zetten of daadwerkelijk iemand persoonlijk kunnen aanspreken...
ik vind het dood en dood zonde dat juist jij nu vertrekt omdat iemand geen kritiek kan handelen, die persoon wens ik dan ook erg veel succes in het echte leven dalijk, gaat nodig zijn, want daar word wel vaker kritiek gegeven zonder fluwelen handschoentjes aan , dan kun je ook niet naar iemand toerennen, huillie doen en alles word opgelost... glaasje roosvicee en komt wel goed schatjuh

sorry als ik nu iemand op de tenen trap, maar vind het gewoon echt jammer en zonde van het topic.

Als iemand zich echt aangevallen voelt door mij of last heeft van hoe ik dingen zeg, kan dat altijd per pb besproken worden. Ik ben niet van de zachte aanpak, klopt ik mis vaak wat tact en ben nogal Lomp en Onbeholpen, maar wel van goede wil. Ik stuur met regelmaat ook mensen privé vacatures toe. Ook Kriel en ik hebben het wel eens met elkaar aan de stok gehad, nou en, is nu weer goed, klaar, achter ons gelaten.
Ik vind het jammer dat het zo moet maar ik heb hier helemaal geen zin in. Voor vragen of hulp met CV's oid mag iemand me altijd pb'en. :wave:

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 22:17

en van jou vind ik het ook zonde Irene, je bent toch iemand die een ander graag helpt en voorziet van kritiek en tips als er om gevraagd word, feed back op brieven en cv's etc , of vacatures plaatsen in topic of privé
ik vond jullie allebei een aanwinst in het topic , en nu ga ik eens even wat anders doen , want ik heb helemaal geen zin om hier nu pissig om te worden , kan er toch geen fluit aan veranderen.

voor de klagers +:)+ gefeliciteerd

(hoop niet dat ik de link naar de wiki over sarcasme hoef te plaatsen? )

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 09:48

Oh jee :/

Ik denk dat dit topic gauw dood gaat zijn dan...

Barbara88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 09:52

Dat denk ik ook.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 09:54

Jammer, hoewel ik al een tijdje op mijn plek zit en zo nu en dan nog meepraat en hier dus eigenlijk niet zo veel meer te zoeken heb -O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 09:57

Jammer zoals het gegaan is.

Vanmiddag kennismakingsgesprek heel hard aan het hopen dat het wat word. :):)

Anneert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 15:13

Ik zit altijd al in meeleesmodus, maar gebruik het vooral als ik tips wil of ik lees de tips en adviezen van anderen ;)

Heb al werk, maar zoek iets in mijn afstudeerrichting

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 17:06

ik ben momenteel ook niet eens actief op zoek, ik zit niet in een "ik moet werk hebben" situatie en het simpele feit is gewoon dat er minimala vacatures langs komen die zinnig zijn om op te reageren
maar ik pik hier een hoop goede tips en info op
niet alleen van Kriel en Irene hoor :n er zijn wel meer mensen die veel zinnige dingen weten te melden en de steun die aan elkaar gegeven word in het topic is ook erg fijn om te zien

tis alleen doodzonde dat er , omdat er iemand lange tenen heeft en bij tegengas of kritiek gelijk in de
pubermodus gaat en naar de juf rent ipv het zelf volwassen probeert op te lossen
die persoon weet zelf heel goed dat ik haar bedoel , zag namelijk per ongeluk elders op bokt dat zij idd getemd had omdat ze zich niet zo respectloos laat behandelen , heb haar eerder in het topic tot in den treuren proberen uit te leggen dat de kritiek die ze kreeg wel eens een goed leerpunt zou kunnen zijn als ze er eens op een andere manier dan als slachtoffer naar zou kijken...
maar helaas.
Laatst bijgewerkt door Sonja_vR op 20-05-14 17:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Barbara88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 17:17

Daarnaast heeft ze er zelf ook niet veel aan. Een aantal mensen met waardevolle tips en adviezen zitten nu in de meeleesmodus, deze adviezen loopt zij nu ook mis....

Ik wacht nog altijd in spanning af. Zou vandaag gebeld worden of ik door ben naar de volgende ronde, nog niks gehoord...

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 17:34

Spannend Barbara! Ik duim voor je!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 17:35

Krijg vandaag of morgen te horen of ze verder met me gaan na dit gesprek. En kijk even in mailbox afgewezen.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 17:46

zitten er hier nog front enders? weet misschien een vacature , hoofdlocatie in a'dam , maar op locatie door heel het land komt ook voor.

Barbara en Marcella, ik duim voor beide

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 20:34

Kriel schreef:
Jullie cv's en lijntjes die ik al had uitgezet maak ik gewoon af hoor. Alleen ik heb geen zin meer in die jankerds :o

Ach ik jank wel vaker.... :+

Nee zonder dollen, als er vacatures zijn gooi ik ze erin, maar verder :evaw:

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 21:18

Sonja_vR schreef:
Barbara en Marcella, ik duim voor beide

Helaas afgewezen wegens ontbreken van ervaring.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 22:37

balen , zo krijg je ook de kans niet om ervaring op te bouwen,
al bureau's gecontacteerd die bijvoorbeeld ook festivals etc doen qua beveiliging?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 22:38

Jep ook te weinig ervaring of niet passen in profiel (te klein postuur).