Oh spannend Marcella, je weet dus nog niet zeker of je het werk krijgt of dat wel?
Gefeliciteerd nontie! Wat fijn dat je huidige werkgever het zo fijn oppakte
@kimberly: kun je niet bij je huidige werkgever wat meer vaste uren krijgen dan? Qua in de knel komen en geen tijd voor paard enzo, is het dan niet gewoon zo dat je te veel werkt dan dat het 1,5 week van tevoren het pas weten het probleem is?
Maar als jij je sowieso niet meer fijn voelt bij je huidige werk, zou ik inderdaad gewoon op zoek naar ander werk. Er komt vast wel iets voorbij dat wat voor je is
Ik heb vanochtend een uitnodiging voor een gesprek voor volgende week bij 1 van mijn 2 sollicitaties gekregen

Dat was degene die eigenlijk al met de sollicitatierondes begonnen waren, dus blijkbaar vinden ze me interessant genoeg

Ik ben nog niet eerder op sollicitatiegesprek geweest, dus ik ben ongeveer nu al zenuwachtig
Van mijn 2e sollicitatie kreeg ik een mail met vragen terug, dus dat was in ieder geval ook niet gelijk een afwijzing

Wel apart dat ze in deze mail ook vroegen of ik al vaak was afgewezen. Ook als is het bij mij niet van toepassing (aangezien het mijn eerste sollicitaties zijn) maar ik vind dat eigenlijk iets wat ze niks aangaat. Nu is dat bedrijf ook erg klein, dus waarschijnlijk (of blijkbaar

) ook iets minder professioneel daarin.