Toos/Koos Werkloos op zoek naar een baan, deel 10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kaatje77

Re: Toos/Koos Werkloos op zoek naar een baan, deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 15:57

Kippenvel hier!!!!!! Echt super leuk

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 15:58

Ik zit ook te bibberen op de bank om meer te horen!!

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 16:01

nontie schreef:
Iemand die nog iets weet in noord-oost groningen voor ca. 16 uur? Liefst wel kantooruren.

Lavi Personeel heeft een vacature uitstaan voor telefoniste/receptioniste in Sappemeer. 16-24 uur, maar ik weet niet of dat de richting is die je zoekt?

nontie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 16:12

Air schreef:
nontie schreef:
Iemand die nog iets weet in noord-oost groningen voor ca. 16 uur? Liefst wel kantooruren.

Lavi Personeel heeft een vacature uitstaan voor telefoniste/receptioniste in Sappemeer. 16-24 uur, maar ik weet niet of dat de richting is die je zoekt?

Dankje! Ik kan alleen max 18 uur iets anders hebben ivm andere werk waar ik 20 uur op vaste dagen zit. Heb vaker op zulke vacatures gereageerd maar afgewezen omdat ik niet aan de gevraagde uren voldoe..

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 17:57

Als ik eerlijk zou zijn over mijn gezondheid weinig mensen die mij nog willen aannemen. :=

Verzamel op het moment afwijzingen. :')

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 19:14

Hier ook eerlijk over gezondheid en heb zo werk. Het is maar net of je wilt werken of niet. Als ik wil kan ik mij ook af laten keuren vanwege meerdere chronische ziektes, maar no Way dat ik dat toelaat :n

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 17:20

Maandag om elf uur tweede gesprek, positieve terug koppeling nu via andere contactpersoon bij het bureau.. Heel blij mee, nog in spanning tot maandag.

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 21:32

Gaaf :j

Succes maandag!!!!

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 21:48

Thanxx Kaatje

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 20:08

Hoe is het gegaan Fargo?

Hier mijn eerste werkdag gehad. Wat een vooruitgang vergeleken bij mijn vorige baan..... Echt beter en collegialiteit is veel fijner.
Beste wat me tot nu toe is overkomen!

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 12:35

Wat goed om te horen Kaatje! Nou het is je van harte gegund. Het gesprek gisteren liep heel fijn en gaf nogmaals weer hoe leuke en fijne onderlinge open sfeer er daar heerst. Dus ik heb heel erg veel hoop! Vorige week waren er 5 kandidaten, nu zijn er 2 over. Ik weet niet wanneer de andere kandidaat op gesprek gaat. Ze zouden snel wat laten weten..
Ben als bezigheidstherapie maar even een kast op stal gaan schoon soppen.. anders zit je ook maar zo in spanning te wachten. -O- -O-

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 15:04

Spannend hoor!

Ik zei vanochtend nog tegen naaste collega dat het zo snel was gegaan. Nou zei ze, ze hadden er meer op gesprek gehad en bij mij zeiden ze alledrie direct die moeten we hebben. :):)

Heb nu ook gehoird wat beide dames die ik vervang mankeert en dat is niet niks, zou niet graag in hun schoenen willen staan....... Hopelijk voor hun dat ze snel weer hun werkzaamheden kunnen hervatten :o

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 19:14

Nou ik ben vanmiddag afgebeld, ben het niet geworden, de 2e collega to be van gisteren voelde niet genoeg een klik. Beide Mt leden die ik gesproken heb, balen er enorm van maar kunnen kennelijk niet om haar heen. W en s bureau baalt ook onwijs omdat ze mij ook op nummer een had staan en het niet snapt.
Ik baal ook als een stekker, zo'n goede open sfeer daar en leuke collega's. Gewoon dikke pech als je zoveel mensen moet spreken voor de tijd.

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 20:23

Wat jammer, maar denk maar zo: met zo'n collega wil je ook niet werken. Komt vast nog iets mooiers op je pad!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 21:32

Wat ontzettend balen Fargo! :(:)

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 13:27

Nou vandaag maar weer vol goede moed de CV's aangepast op de verschillende sites. Zag tot mijn schrik dat ik laatste keer op Monsterboard op de een of andere manier een oud cv actief heb gemaakt.. met mijn voorlaatste baan als laatste ervaring. Hoe dat nou toch weer kan. Maar goed, het is weer ongedaan gemaakt en de meest recente staat weer op actief. Op alle plekken. Wat een gedoe. Zo meteen maar even in Indeed duiken of er nog wat relevants en leuks te vinden is.

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-17 22:44

Fargo, lees je bericht nu pas door de vakantie. Wat ontzettend waardeloos dat ze dit door een collega laten mislopen. Ik bedoel.....MT leden lopen met je weg, idem bij W&S bureau en dan laten ze dit afketsen op haar?
Wat voor een type was dat dan?

Ik krijg meteen gevoel van dat jij te sterk bent voor haar. Teveel concurrent zeg maar. Of zit ik totaal mis?

Ik ga weer met je meekijken op LinkedIn etc.

Kaatje, fijn dat het goed gaat, echt verdient meid, ben zo blij voor je. Eindelijk positiviteit in je job!!

Maandag ga ik starten, best spannend weer hoor!!! :j

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 01:29

Spannend Dimple, heel veel succes.

En inderdaad Fargo, lijkt alsof ze je teveel als concurrentie ziet....

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 14:01

Dankjulliewel <3, daar dacht bureau ook een beetje in die lijn. Misschien bedreiging of whatever, maar goed doe er weinig aan. Gelukkig wel wat reacties en belletjes. Morgen intake bij Unique nav sollicitatie.

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 14:24

Mag ik mij hier ook melden??

Ik ben na de afronding van mijn universitaire studie stage gaan lopen bij een bedrijf omdat ik meer ervaring op wilde doen in een bepaalde functie, en nog te weinig ervaring had voor de functie zelf. Ik ben geen 20 meer en kan (wil) onafhankelijk werken, en de stage leek uitdagend en afwisselend. Kleine stagevergoeding, maar goed ik deed het voor de ervaring.

Liep totaal anders. Stage werd binnen de eerste maand administratief werk, ik was de assistent van de assistent. Dit was iets wat ik nadrukkelijk niet wilde, ik wilde een echte actieve stage met inhoud - wat ze me ook hadden beloofd. Zelfs toen ik er gigantisch achteraan zat kreeg ik niks te doen behalve mailtjes checken. Twee maanden en een ruzie met de baas later was ik er klaar mee en ik heb vandaag (net!) ontslag genomen. Werd gelukkig goed begrepen. Ben nu Toos Werkloos en volg dit topic dus graag!

nontie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 08:12

Meen je niet Eapy, dat is flink k*t zeg!

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 15:49

Nou ik ben door Unique voorgesteld voor een functie via hen bij het Rode Kruis en mag maandag op gesprek. Ben benieuwd. Niet helemaal ideale functie volgens mij maar ik was al benieuwd of ze me zouden laten komen en oefening kan nooit kwaad denk ik. En stel ik vind het wel wat dan ben je onder de pannen misschien.

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-17 19:51

Fargo, heb 2 leuke vacatures gedeeld voor Office Manager op LinkedIn maar helaas regio Amsterdam volgens mij.

Ik probeer zoveel mogelijk te delen wat ik tegen kom. Een nieuwe baan is belangrijk maar ik weet ook dat een prettige werkplek heel belangrijk is.

Heb er nu 3 dagen opzitten, morgen laatste dag van deze week. Veel dingen te structureren maar de sfeer is goed. Zo'n ander gevoel als bij mijn vorige werkgever. Ben er echt blij mee. *\o/*

Nogmaals, ik heb veel connecties op LinkedIn en deel zoveel mogelijk vacatures die interessant zijn, link gerust met me!!

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 20:44

Dimple wat fijn om te lezen!!!!

Hier voelt het ook top, moet er niet aan denken dat het straks weer voorbij is..... Altijd jammer met tijdelijke banen. Maar leer er ook veel van :j

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 20:45

Fargo goede oefening en wie weet wat eruit voort vloeit ;)