Ik vraag me overigens ook af of het goed zou komen dat je dan ook mijn assistente zou worden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ir1ne schreef:De uwv mevrouw zei: haal je referenten maar van je CV af. Dan kunnen ze dr naar vragen...misschien bellen ze dan wel
Ir1ne schreef:In mijn geval is dat misschien wat anders omdat ze beide weten dat ze gebeld kunnen worden voor een referentie over mij. Dus nvt. Heb toestemming gekregen om hun contactgegevens te gebruiken en die gebruik ik ook.
zap schreef:Ik heb geen referenties op mijn cv staan en dat ga ik ook niet doen. Mochten mensen referenties willen, dan kan dat uiteraard. Maar dan breng ik ze inderdaad eerst op de hoogte dat het kan gebeuren en om wel bedrijf/sector het kan gaan. Dan zijn ze toch wat meer voorbereid.
En ik snap dat sommige de afspraak hebben dat je altijd gebeld kan worden en dat is prima. Maar dan kan het echt wel onverwachts komen en dan moet degene die gebeld wordt ook maar direct weten wat voor een bedrijf het is/in welke sector en het goede zeggen. Ik bereid ze dan liever even voor van: joh, die en die kan bellen en dat is een bedrijf dat dat en dat doet en ik heb gesolliciteerd voor functie x.