Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Caroline52 schreef:Hoi ik kom hier maar eens binnen vallen.
Ben net voor de tweede keer gezakt voor mijn rijbewijs echt zo poedersuiker. De eerste keer kwam het examen te vroeg en wist ik al zeker dat ik het njet ging halen. Maar deze keer kwamen de fouten die ik maakte door mijn eigen stress en persoonlijkheid waardoor ik extra teleurgesteld ben in mezelf en het zakken extrahard aankomt. Ik ben van nature heel introvert en denk veel na over alles waardoor mijn reactie snelheid ook wat traag is en het dus lijkt alsof ik niet echt reageer of niets echt binnekomt. Waardoor ik nu echt zoiets heb van maar hoe moet ik ooit dat examen gaan halen als ik elke keer als ik zak meer zenuwen krijg en vervolgens alleen maar weer meer ga lopen denken. Terwijl ik in de lessen echt wel prima rijd.
Dus daar heb ik het nu even heel moeilijk mee volgende keer maar een faalangst examen denk ik...
Iris965 schreef:Gefeliciteerd met je vrijstelling!
Kan iemand mij vertellen waarom die gezondheidsverklaring 35 euro kost? Je vult die vragen zelf in.... Ik snap niet echt wat het is en waarom het 35 euro moet kosten.
Anne_GTI schreef:Iris965 schreef:Gefeliciteerd met je vrijstelling!
Kan iemand mij vertellen waarom die gezondheidsverklaring 35 euro kost? Je vult die vragen zelf in.... Ik snap niet echt wat het is en waarom het 35 euro moet kosten.
Ik mocht 95 euro aftikken de laatste keer en dat was de goedkoopste keuring die ik vinden kon voor de medipas.
Daar word je dan wel 5 minuten voor gezien door een keuringsarts en krijg je een ogentest, je bloeddruk wordt gemeten en je moet een keertje door de knieën en weer opstaan.![]()
Elke 5 jaar mag je dit tafereel opnieuw doen...
LadyMadonna schreef:Gister helemaal alleen met de auto naar Roosendaal geweest! (Ca 70 km in ochtend en avond spits)