Had gesolliciteerd voor een super gave functie. Helaas afgewezen... Er waren 570 sollicitaties ingeleverd

Zo gaat het dus overal. Heb helaas geen ervaring, net afgestudeerd.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
taartjee schreef:Ik wil graag even mee komen lezen!
Ik heb momenteel wel een baan, maar ik ben momenteel bereid om daadwerkelijk alles wat niet daar is aan te nemen. Ik werk op een camping/vakantiepark bij mij in de omgeving in de campingwinkel en daarnaast in de housekeeping.
Mij werd ongeveer 20 tot 24 uur per week beloofd, aankomende week kom ik niet eens aan de helft daarvan.
Communicatie in het bedrijf gaat regelmatig compleet de mist in. Had ruim van te voren mijn vakantie dagen doorgegeven (in mei doorgegeven, begin juli op vakantie) aan twee personen en daarnaast ook nog via onze app. Dit was allemaal goedgekeurd.
De twee weken voor ik op vakantie ga ben ik geen enkele dag ingepland en jawel, op het moment dat ik lekker op vakantie ben sta ik mijn aangewezen dagen ingepland. Dit nog weer extra doorgegeven en het was goed, het zou allemaal geregeld worden.
Helaas, niets was minder waar. Ik werd terwijl ik op mijn vakantiebestemming in het buitenland was, gebeld waar ik was en de persoon die mij belde wist nergens van af.
Daarnaast gebeuren er meerdere dingen waar ik gewoon niet bij kan, maar die ik niet hier neer wil zetten.
Uren van april die nog niet zijn goedgekeurd en uitbetaald (ongeveer 21 uur) waar ik zelf achteraan moet gaan om ervoor te zorgen dat dat nog uitbetaald gaat worden.
Ik heb mijn CV op Werk.nl staan, de vacature site van het UWV, en ik ben afgelopen week gebeld door een bedrijf in Almere (dit is voor mij ongeveer anderhalf uur met het ov of ruim een half uur met de auto). Ik mag hier dinsdag langskomen voor een presentatie over het bedrijf en wat de werkzaamheden precies inhouden.
Verder sta ik echt voor heel veel dingen open qua werk, al is het zonder auto af en toe knap lastig om een baan te kunnen aannemen die verder weg is. Ov is helaas niet alles.
Ook is er in mijn omgeving niet echt veel werk voor een 21-jarige met alleen een havo diploma op zak, want voor het grootste gedeelte ben ik te duur voor het werk waar ik ervaring in heb.
Het is een iets langer verhaal geworden dan ik dacht, maar mochten jullie tips, ideeën of iets anders hebben, ik hoor ze erg graag!
taartjee schreef:Ik heb vooral ervaring in winkels, achter de kassa. Heb in een supermarkt gewerkt, kleding winkel, een koopjeswinkel.
Vind vooral het contact met de klant echt heel erg leuk! Ik hoor ook vaak van klanten dat ik er altijd met een grote glimlach sta en dat ze vrolijk worden van de manier waarop ik met de klant om ga.
In een winkel heb ik dus het liefste, maar heb nu ook als extra een baantje op oproepbasis, maar daar kunnen m'n rekeningen ook niet betaald van worden![]()
Verder sta ik echt voor vrijwel alles open. Wilde ook nooit in de schoonmaak, maar dat doe ik nu ook
Ik kan zelf helaas niet in de horeca, dat is voor mij te chaotisch en niet haalbaar met m'n 12 uur school straks.