Jaaa, daar ben ik ook echt enorm blij mee... Hij zou eigk. al aangesloten moeten zijn, maar door de drukte op de zaak met de verkoop van airco's is dat er nog niet van gekomen. Maar nog eventjes doorbijten .
Zo lekker veel mensen in de nacht haha! Hier hebben we op kantoor heerlijk airco dus daar besteed ik alle tijd als ik niet bij de mensen hoef te zijn. En het is gelukkig rustig!
Ik heb vanavond voor geslapen en dat was wel erg benauwd. Meestal is het in de ochtend wat koeler, dus kan het lekker luchten!
Grit
Geplaatst: 25-06-20 04:26
Thuis heb ik airco op de slaapkamer, heeeeeerlijk. Dat het verder warm is, okay, maar fijn kunnen slapen vind ik toch wel belangrijk.
Zit er overna te denken om jas aan te trekken is koud in het magazijn. Of ik ga buiten zitten waar het nu lekker begin te worden.
Heb al blouse lange mouwen aan.
Lynn2014
Geplaatst: 26-06-20 00:58
Vealosz schreef:
Oh lekkerrrr, geniet ervan!
Ja blij aan toe dat het wat koeler word...
Vanavond helaas perrongeluk gebeten door mijn hond, maar damn wat doet dat zeer..
Auw! Niet te erg?
Vealosz
Geplaatst: 26-06-20 01:11
Vrij diep, dat wel... Maar niet groot gelukkig. Waren met water aan het spelen, en onze hond hapt dan in water... Helaas zat nu mijn hand er tussen. Hoorde zo haar kaak dicht slaan, maar ze liet gelukkig direct los.
Spoiler:
Grit
Geplaatst: 26-06-20 01:29
Auch! Van een tetanusprik zal je al wel voorzien zijn. Wat is nou de gemakkelijkste manier om foto's in spoilers zichtbaar te maken?
Ik zit lekker buiten zolang er geen meldingen komen. Gezellig met kwakende eenden en kikkers. Net mij moeten omkleden in beschermende kleding (client wordt getest, tot die tijd beschermd werken), ik was blij toen het weer uit mocht.
Wel echt een spuit halen hoor! Heel belangrijk, en sowieso ff na laten kijken, deze wondjes zijn lelijk.... diep maar klein, kans is groot dat hij snel dicht gaat, maar binnen dus nog kapot is en misschien gaat onsteken.
Anyway, hier 5/5 ik ben er klaar mee, heb vandaag maar 3 uurtjes kunnen slapen