Sanniejj schreef:Haha lig dubbel hier..
Wie doet dat nou?
Welk nivo geef jij?
sorry hoor, dat vind ik toch wel heeel dom!
Kietel me even, dan kan ik ook lachen.
Wat is de grap?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sanniejj schreef:Haha lig dubbel hier..
Wie doet dat nou?
Welk nivo geef jij?
sorry hoor, dat vind ik toch wel heeel dom!
Bokkiej schreef:is eerder rellen, maar morgen gaan ze weer bij ons.nou , mij best. ik ga mee, politie had gezegd dat we staakrechten hebben.
dus kunnen ze moeilijk zeggen dat we op moeten rotten.
Maar ik ga op bedje . doeg
cp112 schreef:roosjeradec schreef:Hm, ik draai ook zówiezo meer dan 1040, en ik heb er geen last van hoor. Vind die rellen en stakingen allemaal maar aandachttrekkerij en aanstelleritus.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Emilia schreef:Nou kletsen jullie nog maar verder! Ik ga naar bed!! Doeg! En niet weer gaan staken morgen!
Bokkiej schreef:wij gaan wachten tot woensdag, als er dan niet geluisterd word dan gaan ze vrijdag weer staken dus.
Niet overal was het rellerij hoor
Laura_ schreef:het is bijna 2 weken een uurtje minder, maar heel veel zitten 32 a 37 uur op school, dus dat is maar 1 uurtje per week...
cp112 schreef:Bokkiej schreef:wij gaan wachten tot woensdag, als er dan niet geluisterd word dan gaan ze vrijdag weer staken dus.
Niet overal was het rellerij hoor
waarom gaan jullie staken dan?voor die paar banketstaaf uurtjes waar er al 40 vanaf zijn gehaald (dat is dus dijna 2 weken)... wat zeur je nou, kijk eens naar het nieuws en luister naar de radio, iedereen vind het belachelijk en als je zo doorgaat wordt er helemaal niet meer geluisterd want niemand neemt het meer serieus.
Laura_ schreef:het is bijna 2 weken een uurtje minder, maar heel veel zitten 32 a 37 uur op school, dus dat is maar 1 uurtje per week...