Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Annelous schreef:oooh dat haal je vast wel toch!? Jah ik ook aan natuuurkunde daar MOET ik een 5,6 op halen want voor wiskunde ben ik gezakt, die het niet erg hoopvol in majah blijven oefenen haha
Annelous schreef:oooh dat haal je vast wel toch!? Jah ik ook aan natuuurkunde daar MOET ik een 5,6 op halen want voor wiskunde ben ik gezakt, die het niet erg hoopvol in majah blijven oefenen haha
Ik moet voor natu dan een 5.3 halen, want ook ik ben voor wis gezakt haha
wordt echt een ramp, en het leren wil ook al niet haha, ga maar ff paardrijden en dan weer verder
haha
Vandaag ff een schei en natu examen maken en mn laatste hoofdstuk van bio leren
Annelieke111 schreef:Rubiquil schreef:Wie heeft er eigenlijk allemaal biologie? Ik MOET dat volgende week halen, anders ben ik gezakt want ik heb voor wiskunde een 5 op mijn eindlijst.. 99% zeker
Wat moet je op bio halen om een 6 te staan dan?
Ik heb ook bio.
roxiie schreef:Ik moet nog een vakantie baantje vinden
En ik ben al aangenomen bij bakkerij bart!MoonWencke schreef:Jij bent naar Leiden geweest? Toevallig ook een jongen genaamd Corijn ontmoet?

Kan je het misschien op internet downloaden of zo? roxiie schreef:Ik moet nog een vakantie baantje vinden

Annelous schreef:@Rubiquil , wij hebben dat compex niet, wat is dat eigenlijk??
Net weer 1 van nat. gemakat had een 5,9 alleen als je helemaal goede berekeningen gebruikt, alleen je neemt bijv ergens een verkeerd getal dan krijg je toch wel heel veel punten?

Annelous schreef:Oh wat jammer dat wij dat niet hebben, lijkt me best wel leuk haha
beetje rare benaming maarja.