Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Nu moet ik van die testen gaan doen, oa een OPQ test (die ik gister thuis kon maken) en volgende week krijg ik daar op kantoor een capaciteitentest. Weet iemand wat ik daarvan kan verwachten en of ik me er nog een beetje op kan voorbereiden? 

Op een rotmanier, die echt onvoorstelbaar is... zo laag!

Arjette schreef:Ik ben bezig voor een functie als intercedente. En een OPQ test is een soort van persoonlijkheidstest. Meten ze dus of je leidinggevende capaciteiten hebt, of je zelfstandig bent, assertief, accuraat enzo.. Heb inmiddels de uitslag gehad en volgens mij heb ik m wel ok gemaakt. Ik zat met bijna alles veilig in het midden
Interpretatie is moeilijk en hoort enkel gedaan te worden door mensen die én een diploma psychologie hebben én de opleiding van SHL gevolgd hebben..
haha
Maar goed, vooralsnog hou ik de opties nog even open, er is een mouw aan te passen en om nou om die reden een superbaan te laten lopen... Volgende week hoor ik er meer van. Verder heb ik nog een brief de deur uit gedaan waarvan ik maandag hoor of ik op gesprek mag komen. Als het allemaal niets wordt, treur ik nog niet, want er zijn opeens heel veel interessante vacatures te vinden
(NWO zal wel geldzakken aan het uitdelen zijn geweest, er is opeens ontzettend veel te vinden).