viefdepief schreef:SplashIsLief schreef:Wiskunde zuigt
Vanmorgen al verklooot
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
viefdepief schreef:SplashIsLief schreef:Wiskunde zuigt

Gadverdamme!!!
) Succes allemaal met de toetsen morgen. viefdepief schreef:Shannie: Lijkt me echt k*t als je een "verkeerd" profiel hebt gekozen.
Ik ben na 2,5 periode in de vierde ook alsnog maar overgestapt naar C&M. Geen spijt van gehad, gelukkig
Toen ben ik ook nog eens veel ziek geweest, dus veel uitleg gemist en dat maakt het er ook niet makkelijker op met vakken als natuurkunde, scheikunde, wiskunde en bio. 
haha
Shannie schreef:En ik vind ook dat we allemaal moeten slagen
Ik ga iig hard mn best doen hahaha

't Is niet daverend hoog maar ik ben er enorm blij mee! Nu ga ik in ieder geval niet met een hysterisch laag cijfer mijn examen in 
Ze ging het opnemen, dat vond ik maar niks
Nu moet ik nog even 2 franse boeken lezen in 8 dagen, ben benieuwd of dat gaat lukken

Was voor t eerst dat ik een goed gevoel had over n wiskunde toets 

roxiie schreef:
T wordt van het weekend echt super lekker weer, en ik moet natuurlijk weer leren :'( Zijn er nog meer mensen net zo zielig als mij
Ik had daar met mijn mondelingen ook last van (gelukkig waren het er maar twee
), stond echt te trillen en was superzenuwachtig. En dan kan iedereen vertellen dat het wel meevalt, zenuwachtig blijf ik toch
Met normale toetsen valt het gelukkig wel mee, omdat ik dan de tijd heb om na te denken over dingen.
Dat wordt dus op de heenweg leren, terugweg puppy knuffelen en thuis ook veel puppy knuffelen denk ik 
Nog 1
DaphneL schreef:Ik zou het niet weten FaroucheIk had daar met mijn mondelingen ook last van (gelukkig waren het er maar twee
), stond echt te trillen en was superzenuwachtig. En dan kan iedereen vertellen dat het wel meevalt, zenuwachtig blijf ik toch
Met normale toetsen valt het gelukkig wel mee, omdat ik dan de tijd heb om na te denken over dingen.
maar als ik een mondeling heb kan ik me echt niet concentreren. Vooral bij geschiedenis niet. Dat is juist zo'n vak waarbij je op een normale toets gerust na kunt denken om vervolgens een lang verhaal op te schrijven. Maar tijdens zo'n mondeling kon ik amper nadenken als ik iets niet wist, had dan ook een 5,3 

Eerst ging ik kapot van de zenuwen maar ik heb inmiddels zoveel mondelingen gehad dat het niet meer is dan een beetje gezonde spanning

.
?
: