Maw en eco gingen wel beroerd, volgende week woensdag heb ik mijn Nederlands mondeling.. Het wordt nog even spannend hoe die drie gaan uitpakken. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maw en eco gingen wel beroerd, volgende week woensdag heb ik mijn Nederlands mondeling.. Het wordt nog even spannend hoe die drie gaan uitpakken.
ik heb gewoon een 7.5 voor economie gehaald hoe dan????
Lestrange01 schreef:Ik ben echt heel boos nuik heb gewoon een 7.5 voor economie gehaald hoe dan????
Tot nu toe
M&o: 9.1
Engels: 9.4
Nederlands: 8.2
Economie: 7.5
Ik hoop dat eco mijn laagste cijfer wordt deze toetsweek, want dan ga ik denk ik geen herkansing doen
SBravour schreef:Oef vind die boosheid wel een beetje overbodig
. 7,5 is gewoon prima. Maar ik snap best dat je er van haalt als het je gemiddelde omlaag haalt (maar toch afgerond is het alsnog een 8?!).
. Lezen een 6,6. Wiskunde een 5,5, had ik wel verwacht. Deze ga ik dan ook herkansen. Voor AK een 6,7 en voor Duits ook iets van een 6,5. Al met al sta ik best wat compensatie punten en alleen maar 6'en en hoger. Alleen voor de rekentoets een onvoldoende maar ja die telt toch niet mee
. SBravour schreef:Oef vind die boosheid wel een beetje overbodig
SBravour schreef:Ik had vandaag toevallig ook natuurkunde! Begin ging goed, waren alleen 15 opgaven en kwam er bij de laatste 3 echt even niet meer uit. Uiteraard toen ik thuis was ineens wel…..
Hopen dat het meevalt
FlameHorse schreef:SBravour schreef:Ik had vandaag toevallig ook natuurkunde! Begin ging goed, waren alleen 15 opgaven en kwam er bij de laatste 3 echt even niet meer uit. Uiteraard toen ik thuis was ineens wel…..
Hopen dat het meevalt
Bij ons waren het 18 opgaven, 135 min. Ik was bij opgave 9 toen we nog 45 min hadden, was blijkbaar ook niet de enige. Ik had het gevoel dat het wel redelijk ging maar vervolgens kwam iedereen na de toets met 'ik heb echt een 2' en 'we gaan het niet meer over deze toets hebben' dus dan denk ik dat ik hem ook niet zo goed gemaakt heb helaas..
SBravour schreef:FlameHorse schreef:
Bij ons waren het 18 opgaven, 135 min. Ik was bij opgave 9 toen we nog 45 min hadden, was blijkbaar ook niet de enige. Ik had het gevoel dat het wel redelijk ging maar vervolgens kwam iedereen na de toets met 'ik heb echt een 2' en 'we gaan het niet meer over deze toets hebben' dus dan denk ik dat ik hem ook niet zo goed gemaakt heb helaas..
Wij hadden er 15 voor 90 minuten. Wij zijn 'getraind' in heeeeel hard doorwerken. Al vanaf de 3e zijn onze toetsen áltijd veelte lang... Ben er dus aan gewend om toetsen niet af te hebben. Overigens was ik bij 13 met 40 min over, maar als je hem niet ziet dan kan je nog zoveel tijd hebben maar lukt het niet helaas…..![]()
![]()
Wie weet valt het mee en ben jij de enige slimme![]()
Lestrange01 schreef:Ik ben echt heel boos nuik heb gewoon een 7.5 voor economie gehaald hoe dan????
Tot nu toe
M&o: 9.1
Engels: 9.4
Nederlands: 8.2
Economie: 7.5
Ik hoop dat eco mijn laagste cijfer wordt deze toetsweek, want dan ga ik denk ik geen herkansing doen
FlameHorse schreef:Oh dan worden de examens vast een verademing!
Tja, mijn trackrecord van natuurkunde dit jaar is niet heel erg impressive dus de kans dat het meevalt schat ik aardig klein. Ik sta nu een 6,5. Waarschijnlijk heb ik de rest wel prima gemaakt dus dan kan ik deze herkansen.
SBravour schreef:FlameHorse schreef:Oh dan worden de examens vast een verademing!
Tja, mijn trackrecord van natuurkunde dit jaar is niet heel erg impressive dus de kans dat het meevalt schat ik aardig klein. Ik sta nu een 6,5. Waarschijnlijk heb ik de rest wel prima gemaakt dus dan kan ik deze herkansen.
Ik duim voor je![]()
Ik kreeg net wat cijfers binnen:
6,5 NL
9,0 MO
7,4 BI
Blij mee! Ben benieuwd met wat voor cijfers (met wie het wil delen) zo meteen de examens ingaan als alles afgerond is
SBravour schreef:FlameHorse schreef:
Ik duim voor je![]()
Ik kreeg net wat cijfers binnen:
6,5 NL
9,0 MO
7,4 BI
Blij mee! Ben benieuwd met wat voor cijfers (met wie het wil delen) zo meteen de examens ingaan als alles afgerond is
Het viel inderdaad mee! 7,2 voor natuurkunde, erg blij mee.
Lestrange01 schreef:Ben ik de enige die er juist tegen op ziet? Zo'n lange vakantie... mijn enige vriendin gaat letterlijk de hele vakantie weg met haar vriendje, dus ik ben alleen. Ik zie er zo ontzettend tegen op! Dan zit ik al die weken helemaal in mijn eentje in mijn kamer niks te doen. Het liefst zou ik de hele zomer ook naar school gaan![]()
Misschien ook omdat ik eigenlijk van plan was om naar Italië te gaan met mijn ex, naarja, die is nu een ex. Daarna zou ik gaan met een vriendin, maar die mocht later toch niet van haar ouders. Dus nu ga ik helemaal niet op "examen vakantie". Heb zelfs zitten denken of ik niet gewoon een random op bokt kon vragen of iemand mee wilde gaan op vakantie met me, maar daar is het nu al veel te laat voor.
Ik ben ook nog helemaal niet klaar voor het hbo, zo eng

Lestrange01 schreef:Ben ik de enige die er juist tegen op ziet? Zo'n lange vakantie... mijn enige vriendin gaat letterlijk de hele vakantie weg met haar vriendje, dus ik ben alleen. Ik zie er zo ontzettend tegen op! Dan zit ik al die weken helemaal in mijn eentje in mijn kamer niks te doen. Het liefst zou ik de hele zomer ook naar school gaan![]()
Misschien ook omdat ik eigenlijk van plan was om naar Italië te gaan met mijn ex, naarja, die is nu een ex. Daarna zou ik gaan met een vriendin, maar die mocht later toch niet van haar ouders. Dus nu ga ik helemaal niet op "examen vakantie". Heb zelfs zitten denken of ik niet gewoon een random op bokt kon vragen of iemand mee wilde gaan op vakantie met me, maar daar is het nu al veel te laat voor.
Ik ben ook nog helemaal niet klaar voor het hbo, zo eng