Hm mijn inkomen staat wel vastgesteld al op 15-3 (28-2 doorgegeven) maar nog steeds geen va of da. Je zou toch zeggen dat ze het dan gelijk wel uit kunnen draaien Ach t zal vast niet lang meer duren
Wachten vind ik niet erg. Net bus gekocht dus volgende week is spaarrekening wat leger weer. Al belastingdienst dan ook komt staat er zo weinig op daarna hihi
Bunn
Geplaatst: 12-06-18 14:54
Wijsje schreef:
En nu is het wachten op geld. Op 1 maart aangifte gedaan, dagtekening staat op 14 juni. Is er ook kans dat het eerder komt? Zal wel niet hé?
Precies hetzelfde hier. Ik gok dat we nog geduldig een paar nachtjes moeten slapen.
Bij ons stond het de datum van de dagtekening om 7 uur 'smorgens op de rekening. Ik gok dat jullie nog heel even geduld moeten hebben!
maessie
Geplaatst: 12-06-18 15:21
Toch bijna frustrerend dat mensen met een 'late' aangifte vroeg bericht hebben en andersom. (Gun het jullie wel hoor!) Je zou er geen moeite meer voor gaan doen om het op tijd aan te leveren. Bij mij staat er bij dat er half maart al een inkomen is geregistreerd, dus het is ook niet dat ze nog niks bekeken hebben oid Toch benieuwd of er nog iets van logica in zit..