Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar ik kan het wel aanraden nu gewoon al te beginnen, als je de mogelijkheid heb. En nog een tip: doe echt zo snel mogelijk je theorie!
Aan de andere kant lijkt anderhalf uur me (vooral op het begin) wel lang.Kimmie25501 schreef:Ja klopt Isa. Ik heb een klas overgeslagen, ben nu dus pas 15.
Ik kijk er wel erg naar uit als ik het kan doen!
. Wil dan wel twee uur les. Dan is het nog paar maandjes wachten op rijles Kim
. Mooi dat je niet zoveel van het leeftijd verschil merkt. Is ook maar een jaartje natuurlijk. Denk wel dat het leeftijdsverschil steeds "kleiner" wordt naar mate je ouder wordt. Ben zelf ook pas in juli jarig, dus dan is het volgend jaar echt van 80% van mijn vrienden zijn al 18 en ik moet nog 

Myrthe64 schreef:Ik vind de studiekeuze heel lastig, er is zó veel! Op dit moment denk ik over international business administration aan de vu (alleen Amsterdam lijkt me niks). Ik ben nu op de open dag van de Radboud universiteit.
Studiekeuze is indd heel lastig want er is zooo veel te doen.
Zou vandaag eerst ook naar Radboud gaan, maar dat doe ik volgende keer wel weer. Heb het nu helaas te druk
En voor de universiteit zelf hoef ik er niet perse te kijken want ben er toch al 2 keer per week ondertussen 
(Als het allemaal gaat lukken haha)