Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ook deels omdat ik al snel een jaar of 4/5 ouder ben dan de meeste klasgenoten.

.
.
Ook de MC tentamens duren drie weken voordat er uitslag is, bizar eigenlijk want het zijn schrapkaarten die inderdaad zo de scanner door kunnen..

GrumpyCat schreef:Gefeliciteerd met je eerste studiepunten, Iselda!
Bij ons werkt het puntensysteem volgens mij heel anders. Wij krijgen pas de eerste 10 punten als je voor 2 MC tentamens geslaagd bent en 2 groepsopdrachten.. Je kunt niet minder krijgen dan 10 punten, het is 10 punten of niets.
GrumpyCat schreef:Nee onze vakken zijn weer onderverdeeld. Dit blok zijn dat de zogenoemde 'praktijkvakken' (onderzoek, communicatie en ethiek) en de 'SJD vakken' (sociologie, juridisch (rechtsleer) en dienstverlening). Voor de SJD vakken kan ik 10 punten in totaal verdienen. Voor de praktijkvakken kan ik ook 10 punten verdienen, maar die kan ik pas verdienen als ik blok A & B positief heb afgesloten. Je kunt dus niet 2 punten of zo verdienen, het is 10 of niets.
Ik dacht dus echt dat elke hogeschool een zelfde systeem had, maar blijkbaar mogen ze zelf de regels bepalen?
) terwijl dat cijfer ook pas een week of 3 later officeel ingevoerd was. Praktijk hoor je wel gelijk al, maar ik hoorde gister dat van de eerste lading die hem gister moest doen, er maar 3 geslaagd zijn. Dus 90% heeft hem niet gehaald. Ik moet hem maandag maken, heel motiverend dit 
, had een tien kunnen hebben als ik iets concreter was !