Geeft niet Myrthe, ik denk dat iedereen het wel begrijpt

Gaaf Lobke!

Willianne, ik wil wel ruilen hoor

Succes met gym morgen Kim!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wyb_ster schreef:Heel eerlijk? Mijn leven bestaat echt uit school en paardenOp zaterdag probeer ik altijd nog iets "speciaals" te bedenken maar door de week is het: paarden - naar school - paarden
Kimmie25501 schreef:Dat hoop ik ook niet voor je Dees.
Veel succes Kimara!
Ik moet morgen voor het eerst deze week weer om 7 uur mijn bed uit, ik heb er echt geen zin in.
domosan schreef:Wyb_ster schreef:Heel eerlijk? Mijn leven bestaat echt uit school en paardenOp zaterdag probeer ik altijd nog iets "speciaals" te bedenken maar door de week is het: paarden - naar school - paarden
Dit precieshet lukt nu nog wel aardig met 2 ponys on te rijden maar hoop dat ik het zo vol kan houden met school.
Ik ben niet bij travel active geweest leek me wel heel leuk maar had al 3 andere studies uitgezocht. Alle lokalen waar ik heen wilde zaten toevallig allemaal in 1 gang helemaal bovenin.
Ik doe een beetje weinig aan school, ik maak het maakwerk wel altijd (ben nooit langer dan een uur bezig) tenzij ik een groot so/pw heb. Er zijn ook wel middagen dat ik wel hw heb maar gewoon geen motivatie heb om het te gaan maken en het uitstel. Net als met toetsweken, als ik 1 week van tevoren een hele middag vrijmaak om te leren leer ik maar een klein deel van wat ik met tijdsdruk de dag van de tevoren kan leren. Het lukt bij mij gewoon minder goed zonder druk
elise21 schreef:Ik zou zo graag nog een andere (team)sport doen en wedstrijden daarin of door de week ook paardrijden, maar die stap om dat te gaan doen voelt zo groot
Kimmie25501 schreef:Gym was trouwens echt verschrikkelijk. Ik ben niet de meest talentvolle sporter, maar ik doe wel mijn best. Toch kreeg ik de hele tijd te horen van mijn team hoe slecht ik wel niet was. Zelfs de scheids zei het, maar dat kwam natuurlijk ook omdat die bevriend is met mijn team.
Ik kan vanwege mijn enkel nog niet rennen, daar kreeg ik ook weer lekker veel commetaar op.
Maar gelukkig gaan we vanaf volgende week weer naar binnen, dus dat is heel fijn.
Wyb_ster schreef:elise21 schreef:Ik zou zo graag nog een andere (team)sport doen en wedstrijden daarin of door de week ook paardrijden, maar die stap om dat te gaan doen voelt zo groot
Zoeken naar een leasepony? Wat werk als stalhulp? Verzorgpony??