Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Imke1998 schreef:Weten jullie het onderwerp van je beschouwing al op voorhand? Wij krijgen het onderwerp tijdens de toets van de docent op papier. Mijn oefentoets ging over toerisme op Antarctica en mijn toets van vorig jaar ging over ipad-scholen.
Veel succes met de proefwerken iedereen.
Ik heb over anderhalve week SET-week, en ik ben extreem bang voor scheikunde.
Wij moeten van te voren documentatie papieren inleveren Amira_ schreef:Imke1998 schreef:Weten jullie het onderwerp van je beschouwing al op voorhand? Wij krijgen het onderwerp tijdens de toets van de docent op papier. Mijn oefentoets ging over toerisme op Antarctica en mijn toets van vorig jaar ging over ipad-scholen.
Veel succes met de proefwerken iedereen.
Ik heb over anderhalve week SET-week, en ik ben extreem bang voor scheikunde.
En dan moet je van alles uit je hoofd gaan bedenken ?Wij moeten van te voren documentatie papieren inleveren
Amira_ schreef:Dankje! Zal is kijken zometeen thuis.
Dus je maakt het op de computer? En mag je dan ook op internet bronnen zoeken?
Melisjeee schreef:Scheikunde verkloot met heel de klas , yeeeeey![]()
Nu moet wiskunde goed gaan want die wilde ik eigenlijk gaan herkansen, ben dus ook nog niet begonnen met leren en heb hem morgenochtend
Lang leve hoofdstuk 12

)
ik dacht vorig jaar zeker te weten dat ik een 2 had voor economie, was toch nog een 4.6. Valt dan weer alles mee
Ik heb alleen maw terug en dat is een 8.8
De rest zal wel een aantal punten lager zijn

Ben benieuwd hoe ik het er dus vanaf ga brengen de rest van de week.
Aan de ene kant denk ik wiskunde, want dan kan ik nog een 7 blijven staan maar 1 bepaald onderwerp kan ik echt niet en dat is wel t grootste gedeelte van de toets. Maar denk anders ook weer m&o want dan kan ik dat misschien ophalen naar een 5..