Dimple schreef:<SNIP>
Die whiskey is op voordat hij op de post is gegaan![]()
AFGEWEZEN! Wat zullen we gdvrdegdvr nou krijgen zeg!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kwanyin schreef:Ik heb ook zo eens een hele persoonlijkheidstest moeten invullen. Kreeg de resultaten pas tijden het gesprek. Dat was het tweede gesprek, voor de test had ik nog een algemeen sollicitatiegesprek gehad. Daar werd echt diep ingegaan op alles was ik had ingevuld en hoe mijn karakter zou zijn. Moet zeggen dat het een redelijk raakvlak met de realiteit had. Al voelde ik me achteraf wel rijp voor de echte psycholoog.
Cowboy55 schreef:wat ga je dan de komende 30 jaar doen? Acteren? Niet doen dus!
Citaat:Onze dienstverlening is maatwerk en er vooral op gericht om u te ontzorgen zodat u bezig kunt zijn met uw core business. Zaken als redactionele marketing, sociale media release, marketing en communicatiestrategie worden ingezet daar waar u ons nodig bent. Maatschappelijke relevantie wordt door ons gezien als tool voordat wij uw doelgroep gaan benaderen. Wij helpen u bij het onderhouden en opbouwen van relaties. Alle bedrijfsprocessen dienen goed op elkaar afgestemd te worden. Het moet intern kloppen om vervolgens naar buiten te kunnen treden.
Knert schreef:.....
Maar zondag brief verzonden, gister uitgenodigd voor een gesprek volgende week.
Tot nu toe 1x gebeld: resultaat 1x uitgenodigd
3x brief: resultaat 3x uitgenodigd waarvan 1 een dag vooraf afgebeld omdat vacature intern was vervuld.
Dus het ligt mij toch wel aardig.