Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
heel slecht net een week mn rijbewijs en ben net even met paard naar de kliniek gereden
heenweg reed mn vriend terugweg heb ik zelf gereden. Is wel weer even wennen! Heb je inene niks meer aan je binnenspiegel en alles moet nog veel rustiger
maargoed ik heb gelest in diesel en onze auto thuis is ook diesel en nu zat in in de benzine van opa
Dan moet je toch wel meer gas geven als je weg wil rijden.

kosseh schreef:Als ik dat ooit gaa doen ga ik wel eerst met aanhanger op het circuit oefenen(lang leven dat je daar zonder rijbewijs mag rijde), dat je al een beetje gevoel hebt er mee.
100 voor 2 uur les is echt veel.

maar het achteruit oefen ik wel in het veld en niet op de manege met 20 pottenkijkers 
de bijzondere verrichten vergen oefening die heb ik ook niet gedaan hoor was heel wat volk op de manege
maar gewoon het rijden zelf valt heel erg mee. Je moet er alleen aan denken dat je de bochten wat ruimer neemt en haakse bochten die je normaal met de auto gewoon in de 2 neemt beter in de 1 kan doen.
Als we dan een poosje verder zijn en ik kan het echt zelfstandig kan ik dan wel eens alleen gaan. Maar dat is voor nu sowieso niet handig met jong paard alleen!
Citaat:Rijles per uur € 50,-
Intake € 50,-
Standaard pakket € 499,-
Standaard pluspakket € 599,-
Standaard extra pakket € 699,-
Buddy-pakket (p.p.p) € 449,-
Herexamen pakket € 299,-

(verouderd lesmateriaal van de rijschool) Ga nu maar meteen weer opnieuw aanvragen en dan maar wel slagen!
Bijzondere verrichtingen zijn zo niet mijn ding, en ben ook totaal niet geconcentreerd de laatste paar lessen. Laatste halve draai, maar ik bleef in mijn draai zitten. Dat werd een hele. Was ook de tweede les dat hij zei van laat maar we gaan wel een stukje rijden want dit heeft geen zin.