Studenten in Tilburg

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 17:44

Hey! Ik dacht: misschien heb ik hier meer geluk.

Ik ben op zoek naar een vrij ruime kamer(rond de 15 meter of groter) in Tilburg of omgeving. Ik ben zelf een hele nette, rustig studente die niet echt van het uitgaan is. Misschien 1x in de twee maanden een avondje en in de zomer 1 festival. Maar het liefste ben ik buiten, alleen of met vriendinnen. Ik ben dit jaar op mezelf gaan wonen in Maastricht, en heb hier een kat gepakt. Echter bleek de opleiding helemaal niks te zijn en ben ik hiermee gestopt. Na veel zoekwerk uitgekomen op de opleiding leraar biologie in Tilburg. Na een paar bijeenkomsten volledig overtuigd van de school en de opleiding. Nu wil ik dus graag in omgeving Tilburg op kamers gaan met mijn kat(Voor foto's en verhaal: Klik!). De kat heeft nog nooit iets kapot gemaakt en omdat ik veel met hem doe is hij vrij rustig voor een kat van 6 maanden. Het is een siamees, dus hij miauwt wel vaker dan een normale kat. 's Nachts is hij echter helemaal stil, ook als hij alleen is. Alleen als hij aandacht van mij wilt, wilt hij wel eens miauwen. Hier heb je echter geen last van.

Ik ben dus een nette student, het appartement waar ik nu zit stofzuig ik iedere dag. Ik ruim alles op wat ik gebruik etc etc.. Het gaat er dus echt om dat de kamer een beetje groot is en dat mijn kat welkom is. Of de kat alleen op mijn kamer mag blijven, of door het huis/appartement mag lopen maakt mij niks uit. Beide is goed. Ik zoek iets voor maximaal rond de 350 euro. Het hoeft niet per se in Tilburg zelf te zijn, buiten Tilburg mag ook zeer zeker! Weet iemand misschien een kamer voor me? Of heeft iemand nog een kamer leegstaan die ik kan huren? Het liefste vanaf eind augustus/begin september. Ik rook overigens niet.

Heel erg bedankt!

Josien_

Re: Studenten in Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 17:57

In mijn oude studenthuis komt een kamer vrij maar ik weet niet of je daar een huisdier mag.
Als je PB't geef ik je het adres en kun je op kamernet reageren ofzo :) .

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 18:06

Bedankt! Ik stuur je een berichtje!

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 18:27

Ben je al lid van de woonruimte gezocht/aangeboden facebookgroep? Staan veel kamers en kan je zelf ook een oproep doen!

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 18:29

Gittekit schreef:
Ben je al lid van de woonruimte gezocht/aangeboden facebookgroep? Staan veel kamers en kan je zelf ook een oproep doen!

Ja, tijdje terug een oproep gedaan maar helaas geen reactie op gehad -O-

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 15:03

Iemand een tip voor eventuele bijbaan in Tilburg? O:)

Ben op zoek naar ander werk. Heb nu wel bijbaantje in het weekend (niet in Tilburg) maar word daar steeds minder ingeroosterd (te duur) dus ben rustig aan het kijken of ik ergens in Tilburg misschien werk kan vinden voor doordeweeks, naast m'n opleiding. Tot die tijd blijf ik bij m'n oude werk, omdat het toch beter iets dan niets is en het wel gewoon goed betaalt en ik nog een vast contract heb daar xD (jumbo) Kan wel overstappen naar een jumbo in Tilburg maar die willen me denk ik ook niet vanwege m'n leeftijd (22, logisch eigenlijk).
Mooiste zou iets zijn in de richting van m'n opleiding (Pedagogiek) maar ik sta ook open voor andere suggesties. Horeca ben ik niet zo handig in denk ik, ook totaal geen ervaring mee. Maar sta er wel voor open als er daar wel een mogelijkheid zou zijn. Werken in een kroeg is niets voor mij.

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 17:20

Kijk eens of ze bij teleperformance werk hebben, betaald goed!

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 17:33

Bij Interpolis en de Rabobank op de inbound verdient ook wel lekker geloof ik!
Ik heb vandaag iig het cijfer van mijn thesis te horen gekregen, een mooie 8. :) Dus nu op naar de master.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 17:50

Oohja callcenter en promotiewerk valt af, heb geen zin om mensen lastig te vallen xD
Helaas als ik zoek op internet kom ik 9 van de 10 x uit op callcenter of promotiewerk :Z (op straat mensen lastig vallen, via telefoon of aan de deur) Daar zit k niet op te wachten, want vind het zelf ook gruwelijk irritant als mensen dat bij mij doen xD
Ookal klinkt het misschien als 'zeurderig' als ik dat afsla, dat idee heb ik zelf ook wel een beetje, dat ik op zoek ben naar werk maar het aanbod zo kleiner maak omdat ik die dingen meteen afwijs. Maarja wil niet iets doen waar ik zelf totaal niet achtersta.

Teleperformance heb k ff op de site gekeken, maar k heb totaal geen ervaring/kennis met telecom-dingen. Maar wel bedankt voor de tips!!

Wat houdt de 'inbound' in?

Mooi cijfer trouwens! Goed gedaan :D

*edit* oh ik zie het al, callcenter dus ook :P Verdient indd wel goed.

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 17:54

Inbound is wel callcenter, maar dan op de inkomende belletjes. Dus bij interpolis om verzekeringszaken af te werken en bij de rabo voor bankzaken. Bij beide krijg je trainingen daarvoor als ik het goed heb.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 18:12

Ja dat wel indd. Ik zal de optie nog open laten voor het geval er verder helemaal niets meer te vinden is. Heb namelijk echt 0,0 verstand van banken, verzekeringen, financiele dingen en dat soort dingen :') Weet niet of dat dan geschikt is voor mij, ookal zou er een training komen :P

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 20:40

Gaan jullie nog veel doen tijdens de top? Ik ben wss bij de spellen dag, infomarkt en de cantus met mijn commissie. S avonds elke avond bij Plato.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 20:54

Ik ga niets doen :+ Ik ga vanaf 1 september in m'n kamer trekken in Tilburg.
Dit weekend nog naar Tilburg om de laatste dingen in m'n kamer te zetten/ woon-proof te maken.

K heb trouwens nu veel studiegerelateerdere bijbanen gevonden O:) Heb dr nu op stuk of 4 gesolliciteerd/aangemeld, ben benieuwd of er wat uitrolt xD (als begeleider voor kinderen met een beperking, zoals autisme. Daar vragen ze juist 1e/2e jaars studenten pedagogiek voor :D Verdient ook nog best lekker)

savasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 00:04

Ik ben leiding bij het introkamp van mijn opleiding, dus ik mag 5 dagen op dronken kids letten!

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 00:14

Ik zou eigenlijk top vrijwilliger zijn maar ik kan helaas niet meer.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 00:34

Brrr ik zou dag met geld toe nog niet doen brr wat een ellende. Maar nu gaan maandag ook mn keelamandelen eruit dus zou me ook niet echt TOPfit voor voelen denk ik haha

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 00:50

Oh zonde Josien!

Succes alvast Maartje, lijkt me niet prettig.

Ik heb er wel zin in, laatste 2 weekjes feesten voordat ik aan stage ga beginnen. :)

Palooh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 19:04

hahah helaas is dat er niet voor mbo.. zou ik ook wel leuk vinden

_xHaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 16:27

Mag ik mij ook melden :o :o ,

Ik ga vanaf 1 september in Tilburg studeren. Opleiding Kinderopvang bij het ROC.
Zijn er hier mensen die dit ook gaan doen? :)

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 17:43

Vandaag nog een avondje genieten van de topweek drukte!
En daarna weer snel aan mijn scriptie want die is bijna af *\o/*

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 19:53

Het is hier behoorlijk stil weer hahah

Ik ben ondertussen zo'n 3 weken aan het studeren/wonen in Tilburg en bevalt me super goed :D
Heeerlijk alles zo dichtbij! Woon in Tilburg Zuid en binnen 8 minuten fietsen zit k al in het centrum :D
Nog dichterbij dan ik dacht.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 20:05

Idd heel stil!

Hier is intussen heel wat gebeurt.
Ik heb mijn bachelor gehaald en me alweer vol op de master gestort.
Daarnaast krijg ik volgende week de sleutels van mijn nieuwe kamer :D .

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 20:07

Gefeliciteerd met het behalen van je bachelor :D En succes met je master en nieuwe kamer !
Lekker bezig dus! :D
Waar in de buurt is je nieuwe kamer? :P
Welke master ga je nu doen? :P

Bij mij is het alleen het nadeel dat ik op maandagochtend om 8:30 vaak les heb :\
Dan moet ik nog vanuit Den Haag komen. Op zondag reizen heeft geen nut, of nouja ik heb Week-OV en wil niet iedere week €15,- gaan betalen voor een les op maandagochtend O:)
Maar als ik om 8:30 op school moet zijn, moet ik om 5:15 echt m'n bed uit zijn, en om 6:00 de bus hebben := Pfff Morgenochtend heb ik dat 'geluk' ook weer :')
Maar heb nu voor mezelf besloten om echt niet te gaan rennen en haasten als het niet lukt om op tijd te komen. Ik probeer het, maar als het niet lukt, dan lukt het niet :7 Vooral morgen, dan heb ik maar 1,5 uur les en dan weer vrij. Niet echt de moeite waard, maargoed
2 weken terug kwam ik een uur te laat door treinstoring, kon ik nog maar net 10 minuten van de les meekrijgen.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 18:26

De kamer is in oud-zuid :) .
Ik ga de master bedrijfscommunicatie en digitale media volgen.

Dat probleem ken ik. Heb op maandagochtend om 8.45 les.
Gelukkig hoef ik er niet zo vroeg uit als jij.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 18:35

Oké! :D Dan is dat waarschijnlijk dichtbij mij xD ik zit net onder oud-zuid haha onder ringbaan-zuid.