Dat krijg je dan in drie lessen van 2 uur en dan ga je naar de volgende sport, voor kerst zijn wij ermee klaar gelukkig
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik kickboks nu 2 jaar en ben er tegenwoordig meer mee bezig dan met paarden eigenlijk. Mis het paardrijden en wedstrijden rijden wel heel erg. meganproperx schreef:Mijn zus is net terug van een wereldreisje ( Azie, Australie, Indonesie) 5 maanden gereisd.
Azie en indonesie zijn erg goedkoop maar je moet wel onthouden dat Australie nog veel duurder is dan Nederland. Daar boven op moet je dan ook nog het vliegticket rekenen. Je zou er kunnen werken maar baantjes voor jouw leeftijd is bijna niet te vinden en anders voor een hongerloon. Mijn zus heeft haar Bachelor gehaald, toen een jaar gewerkt en toen gaan reizen.
Mies schreef:Leuk dat jullie gaan kickboksen met school.Ik kickboks nu 2 jaar en ben er tegenwoordig meer mee bezig dan met paarden eigenlijk. Mis het paardrijden en wedstrijden rijden wel heel erg.
Wilde ook nog op kickboksen maar ga al naar de sportschool, loop hardloopwedstrijden, heb een pony, 1x in de week paardrijden, fotograferen, filmen en vroeger deed ik musicals dus uhm te weinig tijd
!

ik moet dat zometeen ook nog even aan de bak.