Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Lessie schreef:Nanno_123 schreef:hahaha ja geen idee.
welke studie ga jij doen?
wel al je informatie op de site kunnen vinden? ik niet namelijk..
ik denk dat ik gewoon iedere dag ga bellen.
wanneer moet jij beginnen?
HBO-rechten. Maar kan bij de introductiedag niet aanwezig zijn en heb hierover een mail gestuurd, maar nooit iets terug gekregen.
) Nanno_123 schreef:volgende week dus al![]()
als het zo doorgaat ben ik er ook niet bij, want ik weet van niks hahaha!
(heb stiekem ook geen zin maargoed.. tis wel slim om te gaan. tis helemaal slim om aanwezig te zijn op je eerste les dag, dus dat is ook handig als je weet wanneer dat is)

Quir schreef:Lichtin bedoel je?
Voor sommige opleidingen is deze wel verplicht, bij mijn opleiding niet en is t een mogelijkheid. Had t nagevraagd en meteen afgemeld vanwege medische redenen. Op de site van lichtin staat wel dat t verplicht is.

En nu nog wachten op m'n schoolpasje. (en nu stoppen met twijfelen over andere opleidingen, kan er toch niks meer aan veranderen..)
Ik heb dit jaar iedere vrijdag gewerkt (normaal van 4 tot 8, maar dit werd vaak van 12-8) en volgens mijn rooster (als deze klopt) ben ik iedere vrijdag vrij. Ik zou dus best kunnen werken, aan de ene kant is het wel lekker om geld te verdienen, maar aan de andere kant zoek ik het ook niet meer om iedere vrijdag pas zo laat thuis te zijn.. nu weet ik dus niet wat ik moet doen