Heeeeeeel frustrerend! Ik heb echt alles al geprobeerd. Helaas is het een mailbox waarbij je geen nieuw wachtwoord kunt aanvragen, behalve via de IT. Dan maar dinsdag op school pas mijn mailbox openen.
Ik ben vanmiddag dan toch echt begonnen, eerste lessen zijn weer voorbereid (moet alleen weer ff inkomen zo lijkt het hahaha).. Mn vriend is natuurkunde docent en dacht aan t begin van de vakantie ff 'op te ruimen' door alles in een doos te leggen.. Nou istie alleen super gefrustreerd, want hij is alles kwijt
AnnemiekvM
Geplaatst: 05-01-14 22:01
SdaphneS schreef:
Via welke e-mail? Ik kan er niet inkomen en kan die beste man dan ook niet emailen.
Met een ander mailadres?
Goof
Geplaatst: 05-01-14 22:06
SdaphneS schreef:
Ik heb ook weer iets handigs. Ik weet het wachtwoord van mijn school account niet meer! Handig hoor die vakantie!
Die wist ik dan nog wel, maar vraag me niet meer hoe sommige leerlingen of collega's heten. Ik lijk het altijd spontaan te (willen??) vergeten
Goof
Geplaatst: 05-01-14 22:08
mayniac_val schreef:
Hoe gaatie met poes Goof?
Super!!!!! Hij eet als vanouds en is weer aangekomen. Poes is weer erg tevreden en zichzelf. Mag ook wel, ik heb nu al geen cent meer over van mijn 13e maand
mayniac_val
Geplaatst: 05-01-14 22:11
Goof schreef:
mayniac_val schreef:
Hoe gaatie met poes Goof?
Super!!!!! Hij eet als vanouds en is weer aangekomen. Poes is weer erg tevreden en zichzelf. Mag ook wel, ik heb nu al geen cent meer over van mijn 13e maand
Opstaan... Blegh! Stel ik zo lang mogelijk uit... 07.25u moet ik er echt uit. Maar ik doe de laatste nacht van de vakantie toch geen oog dicht, dus morgenvroeg zal nog niet zo'n probleem zijn. Ik heb op donderdag altijd een megadip!
Ik schrik steeds wakker... Ben bang dat ik me verslaap Gebeurt nooit, maar heb altijd moeite met de omslag van vakantiemodus naar werkritme. Mijn brein werkt al te vroeg denk ik. Heeft niemand dat hier? Hoor het ook wel eens van collega's.
Ja hoor shirleyp, ik heb dat precies hetzelfde. Voornamelijk na de zomervakantie, maar ik zal het komende nacht idd ook wel hebben. Ik hoor het ook van veel collega's.
Oh ja heel herkenbaar hoor! Ik slaap ook altijd enorm onrustig als de vakantie weer op z'n eind is.. Vroeger sliep ik zelfs iedere zondag slecht geen idee waarom precies..
Morgen hier trouwens nog uitslapen (wat ik niet ga doen, maar het zou kunnen) want ik ben nog een dag vrij
Ik moet er rond half zes uit Maar ik ben sloom 's ochtends. We beginnen morgen met een nieuwjaarsontbijt, hartstikke gezellig zou je zeggen, maar we krijgen ook nog scholing over Marzano, toetsing en het vernieuwde vmbo. Yay
Hihi, blijk ik gelukkig normaal te zijn met mijn onderwijsslaapstoornis.
Het vernieuwde VMBO? Al enig idee wat dat in houdt of hoor je dat morgen? Groep 8-juf hier, hoor nieuwtjes graag voor ik mijn definitieve niveauadvies geef