Maar waarvoor zijn de blauwe dan?

Want hoorde van een aantal mensen dat je ook blauwe nodig had ofzoiets?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

bovendien zie je op donkerblauwe shirts minder snel het vuil dan op beige shirts 
en bruin tuig enzo? Want ik heb dus bruine en zwarte laarzen maar die bruine vind ik veeeeeeeel mooier en veeeeeeeeeeeeeel fijner zitten
Bizzybijtje schreef:Lijkt me ook mooier!bovendien zie je op donkerblauwe shirts minder snel het vuil dan op beige shirts
Wat me vanmiddag trouwens tebinnen schoot... Mag je gewoon met cognacbruine laarzen rijden of niet?en bruin tuig enzo? Want ik heb dus bruine en zwarte laarzen maar die bruine vind ik veeeeeeeel mooier en veeeeeeeeeeeeeel fijner zitten

astwice schreef:Volgens mij maakt dat niet uit hoor, Ze kunnen je sws niet verplichten om ander tuig te kopen omdat je bruin tuig hebt.
Maar ik moet nog wel een springzadel kopen, en heb gemerkt dat daar meer bruine dan zwarte van zijn
Maar denk dat cognaclaarzen juist heel mooi bij de nieuwe kleding past, cognaclaarzen
Ik ga langzaamaan op zoek naar een zadel
Bizzybijtje schreef:astwice schreef:Volgens mij maakt dat niet uit hoor, Ze kunnen je sws niet verplichten om ander tuig te kopen omdat je bruin tuig hebt.
't Gaat me vooral om de laarzenMaar ik moet nog wel een springzadel kopen, en heb gemerkt dat daar meer bruine dan zwarte van zijn
Maar denk dat cognaclaarzen juist heel mooi bij de nieuwe kleding past, cognaclaarzen
CharlotteMae schreef:Ik moet ook nog een springzadel kopen. Dat gaat nog wel tricky worden. Want ik ga natuurlijk niet vóór mijn intake een zadel kopen. Dus ik heb zo'n twee weken om een geschikt zadel te vinden haha.![]()
Ook ik ben aan het sparen voor nieuwe Lipica's... Wel gewoon zwart (vinnik het mooist) met lak accenten!
CuteApplePie schreef:Bizzybijtje schreef:
't Gaat me vooral om de laarzenMaar ik moet nog wel een springzadel kopen, en heb gemerkt dat daar meer bruine dan zwarte van zijn
Foto?
http://i1102.photobucket.com/albums/g44 ... /curry.jpg