't Leed dat een baan zoeken, maar niks kunnen vinden heet #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: 't Leed dat een baan zoeken, maar niks kunnen vinden heet #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 13:54

Schieten ali!

Is het al maandag?

branka16

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 14:50

Ik heb een mailtje gehad van een melkveebedrijf.
T is wel een uur rijden maar t lijkt me heel leuk!
Maar ze zaten zelf te twijfelen over de afstand, ik heb duidelijk gemaakt dat dit geen probleem is en hoop een uitnodiging te krijgen voor een gesprek!

Zijn hier verder al mensen die nieuwe sollicitaties hebben gestuurd of uitgenodigd worden voor een gesprek? :D

branka16

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 14:50

Hanafubuki schreef:
Schieten ali!

Is het al maandag?

Btw Jans, je spin heeft 7 poten ipv 8 :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 14:53

Winged, ik zou dus echt niet solliciteren. Er staat dat je leidinggevende ervaring moet hebben en als jij net afgestudeerd bent heb je dat dus niet... daarbij gaat het om hoofd programmazaken en het lijkt mij realistischer als je eerst als bureauredacteur o.i.d. aan de slag gaat ;) dit is dus een vacature die wel typisch is voor nu, als er iemand gezocht wordt is dat iemand met veel ervaring...

KylaLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 14:58

Gisteren gesprek gehad bij de McDonalds in Sittard, krijg vanmiddag de uitslag. Ben heel benieuwd.
Verder in die omgeving gesolliciteerd bij de Ah (nog niets gehoord), GaiaZoo (afwijzing gehad), beveiliging Maastricht-Aken airport (nog niets gehoord), McDonalds Landgraaf (nog niets gehoord), thuiszorg in Amstelveen en omgeving Heerlen (beide nog niets gehoord).
Mocht iemand nog iets weten in omgeving Brunnsum, Heerlen, Geleen, Sittard, Hoensbroek enz... dan hoor ik het graag. Maakt niet uit wat het is.

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 15:15

Branka leuk! Waar zit het bedrijf?

branka16

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 15:22

Het bedrijf zit in Groningen :)
Precieze plaatsnaam wil ik nog niet kwijt om mijn eigen kansen een beetje veilig te kunnen stellen :)

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 15:46

KylaLover schreef:
Gisteren gesprek gehad bij de McDonalds in Sittard, krijg vanmiddag de uitslag. Ben heel benieuwd.
Verder in die omgeving gesolliciteerd bij de Ah (nog niets gehoord), GaiaZoo (afwijzing gehad), beveiliging Maastricht-Aken airport (nog niets gehoord), McDonalds Landgraaf (nog niets gehoord), thuiszorg in Amstelveen en omgeving Heerlen (beide nog niets gehoord).
Mocht iemand nog iets weten in omgeving Brunnsum, Heerlen, Geleen, Sittard, Hoensbroek enz... dan hoor ik het graag. Maakt niet uit wat het is.

Bij de Plus in Hoensbroek? Zoeken ze iemand op de kaas, vlees en nog wat afdeling. Dat briefje hing er iig dinsdag. :j

Aah, ik zag dat je fulltime zocht. Dat is het volgens mij niet..

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 15:50

Ik heb weinig gesolliciteerd deze week. Wel een afwijzing binnen en van een zo lang niets gehoord dat ik het meetel als een afwijzing.

Ik kan waarschijnlijk bij de man van een kennis tijdelijk aan de slag deze zomer. Komen er in ieder geval centjes binnen :)

Wat een hoop nieuwe mensen hier :) ! Gezellig!

KylaLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 15:58

Dyphusion schreef:
KylaLover schreef:

Bij de Plus in Hoensbroek? Zoeken ze iemand op de kaas, vlees en nog wat afdeling. Dat briefje hing er iig dinsdag. :j

Aah, ik zag dat je fulltime zocht. Dat is het volgens mij niet..

Hoeft niet per se fulltime, als ik het dan maar kan combineren met een tweede baan erbij.
Als je toevallig weet voor hoeveel uur het is, dan hoor ik het graag.

Verder net bericht gehad of ik dinsdag kan komen voor een testavond voor luchthavenbeveiliging op Maastricht-Aken airport. Dus disndagavond een testavond. Hoop dat het wat wordt.

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 16:16

KylaLover schreef:
Hoeft niet per se fulltime, als ik het dan maar kan combineren met een tweede baan erbij.
Als je toevallig weet voor hoeveel uur het is, dan hoor ik het graag.

Verder net bericht gehad of ik dinsdag kan komen voor een testavond voor luchthavenbeveiliging op Maastricht-Aken airport. Dus disndagavond een testavond. Hoop dat het wat wordt.

Ow sorry, ik verwarde je even met iemand anders. :o Uhm nee, stond niks bij. Alleen dat je flexibel beschikbaar moest zijn en minimaal 1 koopavond in de week moest werken en de zaterdag. Maar, omdat ik je verwarde met iemand anders denk ik eerlijk gezegd dat je te duur bent, omdat ze daar meestal iemand van 16/17 zoeken |o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 16:29

branka16 schreef:
Hanafubuki schreef:
Schieten ali!

Is het al maandag?

Btw [***], je spin heeft 7 poten ipv 8 :')

Klopt :D
Is hier van: http://www.27bslash6.com/overdue.html

Ik ga een mailtje terugsturen naar dat bedrijf in Rotterdam :)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 16:39

Zo, ik ben weer thuis. Wel twee hele leuke gesprekken gehad vandaag. Gezien 't hier 'open' is ga ik niks neerzetten over evt. voorkeuren. Nu wel helemaal stuk, zo maar even lekker op de bank ploffen. Daarna snel een avondmaaltijd eten en dan door naar de rest van mijn drukke weekend. Ben echt blij dat dit weekend de tijd niet wordt verzet!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 16:40

Oeh mij lijkt dat groomen van paarden in vliegtuigen echt helemaal het einde <3

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 16:42

ik ga voor je duimen winged!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 16:43

Winged ik duim ook voor je!!!!

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 16:51

Welkom nieuwe!
Winged ik duim ook voor je! :D

Ik heb ook net gesprek gehad := Pittig! :oo paar vragen gehad wie ik nog nooit gehad, dus ik stond een beetje met een mond vol tanden :') Ik ben wel bang dat ze me niet aannemen, omdat ze iemand denk ik zoeken met meer ervaring en hoger opgeleid.. dus ik ben heel benieuwd..

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 16:58

Wat voor vragen dan? Ik probeer wel altijd die lijstjes door te lezen op internet, daar staan ook altijd van die leuke vragen tussen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 16:59

Ik moest voor een gesprek waar ik heenga al allerlei vragen invullen over salarisindicatie, auto van de zaak enzo := allemaal lekker vroeg :+

Apostrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 17:01

Astaloca schreef:
Ik heb ook net gesprek gehad := Pittig! :oo paar vragen gehad wie ik nog nooit gehad, dus ik stond een beetje met een mond vol tanden :') Ik ben wel bang dat ze me niet aannemen, omdat ze iemand denk ik zoeken met meer ervaring en hoger opgeleid.. dus ik ben heel benieuwd..
Dat had ik vorige week ook! Gesprek ging een beetje in de toon van "zo, vertel eens, wat kom je doen?"

Pittig, maar heb me redelijk staande weten te houden :)

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 17:03

ruitje schreef:
Wat voor vragen dan? Ik probeer wel altijd die lijstjes door te lezen op internet, daar staan ook altijd van die leuke vragen tussen :+

Wat kom je doen? :+ Ehm... Waar irriteer je aan aan mensen? :7 Deze 2 de rest waren redelijk standaard :P

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 17:05

Dank! :D

Jans: Dat heb ik ook een keer gehad, was wel een 2de gesprek al. En of ze me ook even mochten doorlichten ivm crimineel verleden. Van mij mogen ze, ben best wel braaf namelijk.... (verrek ben saaaaaaai :+)

Wat kom je doen? _O- 'Bakkie koffie drinken, wat doe jij hier?' *weekend, moe, flauwe humor*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 17:08

Ze willen ook mijn vorige werk bellen voor referenties :j

Zeg Ali jij hbent komende week toevallig niet in de buurt hier zeker?

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 17:09

Wat kom je doen?

Jullie even vertellen dat als je het nou voortaan even zo en zo aanpakt jullie 40% meer winst halen :+.

Ik voel een hoop leuke antwoorden aankomen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 17:10

Wat kom je doen?

Jullie blij maken :j :D