Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KylaLover schreef:Gisteren gesprek gehad bij de McDonalds in Sittard, krijg vanmiddag de uitslag. Ben heel benieuwd.
Verder in die omgeving gesolliciteerd bij de Ah (nog niets gehoord), GaiaZoo (afwijzing gehad), beveiliging Maastricht-Aken airport (nog niets gehoord), McDonalds Landgraaf (nog niets gehoord), thuiszorg in Amstelveen en omgeving Heerlen (beide nog niets gehoord).
Mocht iemand nog iets weten in omgeving Brunnsum, Heerlen, Geleen, Sittard, Hoensbroek enz... dan hoor ik het graag. Maakt niet uit wat het is.
Dyphusion schreef:KylaLover schreef:Gisteren gesprek gehad bij de McDonalds in Sittard, krijg vanmiddag de uitslag. Ben heel benieuwd.
Verder in die omgeving gesolliciteerd bij de Ah (nog niets gehoord), GaiaZoo (afwijzing gehad), beveiliging Maastricht-Aken airport (nog niets gehoord), McDonalds Landgraaf (nog niets gehoord), thuiszorg in Amstelveen en omgeving Heerlen (beide nog niets gehoord).
Mocht iemand nog iets weten in omgeving Brunnsum, Heerlen, Geleen, Sittard, Hoensbroek enz... dan hoor ik het graag. Maakt niet uit wat het is.
Bij de Plus in Hoensbroek? Zoeken ze iemand op de kaas, vlees en nog wat afdeling. Dat briefje hing er iig dinsdag.
Aah, ik zag dat je fulltime zocht. Dat is het volgens mij niet..
KylaLover schreef:Hoeft niet per se fulltime, als ik het dan maar kan combineren met een tweede baan erbij.
Als je toevallig weet voor hoeveel uur het is, dan hoor ik het graag.
Verder net bericht gehad of ik dinsdag kan komen voor een testavond voor luchthavenbeveiliging op Maastricht-Aken airport. Dus disndagavond een testavond. Hoop dat het wat wordt.
branka16 schreef:Hanafubuki schreef:Schieten ali!
Is het al maandag?
Btw [***], je spin heeft 7 poten ipv 8
Astaloca schreef:Dat had ik vorige week ook! Gesprek ging een beetje in de toon van "zo, vertel eens, wat kom je doen?"Ik heb ook net gesprek gehadPittig!
paar vragen gehad wie ik nog nooit gehad, dus ik stond een beetje met een mond vol tanden
Ik ben wel bang dat ze me niet aannemen, omdat ze iemand denk ik zoeken met meer ervaring en hoger opgeleid.. dus ik ben heel benieuwd..