Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KellyenXena schreef:Reuze interessant om te lezen hoe het in notendop werkt met Google. Ik ben diverse malen gebeld door Google en adwords met een voorstel. Momenteel geen budget hiervoor maar ik ga me wel grondig verdiepen in zoekmachine optimalisatie. Tot op heden is dit ivm tijdgebrek nog niet gelukt.
Geweldig joyce, ik zal voor je duimen!!
Wie van jullie doet zelf de productfotografie en kan mij misschien enkele tips geven. Ik maak en bewerk mijn foto's zelf. Ik heb een low-budget foto tent aangeschaft met 2 kleine daglichtlampjes. De achtergrond haal ik op de pc volledig weg, wat een enorm tijdrovende klus is. Dat vind ik niet erg, maar helaas is het resultaat niet altijd even strak. Ik heb veel moeite met een juiste belichting. Op foto's komen mijn schoenen lang niet zo mooi over, als dat ze in werkelijkheid zijn. Erg frustrerend!
Een kleine toevoeging, ik heb diverse dingen geprobeerd, de lampjes buiten de tent op de zijwanden laten schijnen op diverse afstanden, niet genoeg licht. Direct op de schoenen laten schijnen geeft uiteraard lichte vlekken van het licht op de schoenen of overbelichting. Iets voor de schoenen laten schijnen geeft weer schaduwen..Moeilijk!
holly schreef:Hoe is het met alle stille ondernemers?
Annebe, soraya, ikkeniet, winddancer, juliesvu, paan, georgette, lovepaints, rinkse, yvonnepuntnl, valeria, femke, mauvestraat, en alle andere.
holly schreef:Ik heb nog altijd gewoon een simpel telefoontje, gewoon eentje met knopjes. Als ik maar kan bellen, zeg maar.
Maar ik heb howtogomo.com gevonden om te bekijken hoe mensen met een mobiel mijn site zien. Dan is ie iets te breed, maar wel gewoon zichtbaar (was al bang voor een door elkaar gehutst rotzooitje ofzo)
Is dat hoe het ook hoort te werken? Ik heb er geen verstand van namelijk.
Ik denk in ieder geval wel dat dat internetten via mobiel en andere kleine zakdingetjes, steeds meer en meer gaat worden gebruikt. Zoiets als een QR code is dan straks een "moet je hebben" dingetje omdat je anders klanten laat lopen.
Je moet nogal wat kunnen als ondernemer hihi. Het woord simpel staat over een poos niet eens meer in het woordenboek.