Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Steentje schreef:Ik heb vanmorgen een mailtje gekregen van de secretaresse van de organisatie waar ik afgelopen week bij op tweede gesprek ben geweest..
Met de vraag of ik volgende week een paar uurtjes wil en kan komen proef werken, zodat we samen alvast allerhande documenten kunnen doornemen en ik kan wennen aan de werksfeer.
Toen ik daarna zo 'brutaal' was om te vragen of de andere potentiële kandidaten ook proef moesten werken, kreeg ik letterlijk dit mailtje terug..
'Hoi Ragna. Jij bent de enigste die we willen laten proefwerken, dus dat is een goed teken!'!
joyce2 schreef:Maar wat mij even ontgaat: Je schrijft dat je in de toekomst wilt solliciteren naar de functie die je nu hebt, maar je hebt die functie toch al, dan hoef je er toch niet meer op te solliciteren?
Tulandro schreef:Iedereen succes! Evdpanne wat wil je precies doen en in welke regio?
Ik heb morgen mijn vervolggesprek en assessment. Heel spannend.
En lis1 ik vermoed dat er toch andere redenen aan ten grondslag liggen. Als je echt te jong zou zijn, hadden ze je in eerste instantie niet eens aangenomen.
patpen schreef:Lis1: stagekrachten zijn idd lekker goedkoop. Zodra de stage dan is afgelopen, nemen ze liever een nieuwe stagiaire. Mes snijdt van 2 kanten: bedrijf is goedkoop uit, stagiaire doet ervaring op. Maar het is balen dat je niet kunt blijven!