Het was 150 euro en dan was je ongeveer drie kwartier met de dolfijnen bezig. Was echt een hele gave ervaring. Ik zal de foto´s binnenkort even inscannen en ze hier plaatsen.
Ik heb ze ook in het wild gezien, we kwamen ze tegen toen we met de catamaran aan het varen waren. Was jij ook met de catamaran of met die blackrunner?
Ik was met een gele speedboot Catamaran zouden wij ook doen, maar toen was het te slecht weer.
Isabelliej
Geplaatst: 13-06-10 17:10
Oh ik weet welke je bedoeld, met die boot kon je wel dichter bij de dolfijnen komen. Maar bij ons was het weer ook echt drama, ik was een vrijdag met de catamaran gegaan. Toen we aankwamen was het echt helder blauwe lucht en na een half uurtje was het helemaal dicht getrokken en hebben we de zon niet meer gezien.
Nee wij ook op die boot niet.. het was zoooo koud we kregen de hele tijd zeewater over ons heen, doordat we zo snel gingen. Daarna heb ik een half uur in een stikheet bad gezeten
Dobby91
Geplaatst: 13-06-10 17:19
Jullie vakantieverhalen klinken allemaal echt leuk! (op een gedeelte van Chris dr vakantie na natuurlijk!) Krijg echt zin om ook te gaan, hoe was Blanes Robin?
Dat is helemaal koud, wij werden alleen nat toen we vanaf de catamaran naar het strandje werden gebracht waar we gingen bbqen. Dat bootje sloeg serieus echt bijna om. Maar het was wel gezellig ondanks het weer.
Wij kregen helemaal niet zoveel drank gratis, alleen bij elke kroeg waarwe met gogo heen gingen een gratis shotje en korting op de drankjes. Maar wij hebben ook zeer weinig geld aan drank uit gegeven meer aan eten idd .
Ik ben eigenlijk helemaal niet zenuwachtig voor de uitslag, ben er echt totaal niet mee bezig geweest. Maar ik weet ook wel bijna zeker dat ik geslaagd ben. Dus ik zal extra hard duimen voor de mensen hier die het nodig hebben