Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xFioon schreef:Denk niet dat er vandaag veel van leren komt bij mij...
Gister te horen gekregen dat mijn pony acuut hoefbevangen is, dus daar ga ik zo maar even heen...
Isjtar schreef:Zo ik ben weer terug van een heerlijke crosstraining! Jammer genoeg miezerde het een beetje, maar dat mocht de pret niet drukken! Isjtar heeft heerlijk gesprongen, alles ging gewoon top en ze heeft ook helemaal niks geweigerd!Ben helemaal happy!
![]()
![]()
![]()
Ik zal dit weekend wel even wat foto's op bokt plaatsen en hier een linkje zetten
Chris schreef:Wat leuk zeg!
Ik heb gister ook heel fijn nieuws gekregenIk ga al vanaf mn elfde mee met een tenniskamp van mn eigen tennisvereniging. Zou dit jaar tijd worden om leiding te worden. Helaas kon ik het tweede weekend van kamp niet ivm Lowlands en ze willen liever niet dat mensen een halve week gaan. Gister te horen gekregen dat ik wel mee mag
Miriam91 schreef:Trouwens, heeft er hier iemand samenvattingen van Kunst?
En klopt het dat we dit moeten leren: Renaissance en Barok (hofcultuur), burgerlijke cultuur van Nederland, modernisme, massacultuur en een klein beetje estetica?
Gittekit schreef:Welke klasse speel je?Weet nog wel dat toen ik voetbalden, we ook weleens met 11-0 hebben verloren (wij waren net begonnen, zij speelden al jaren
)
Wat naar van je pony trouwens Fiona! Sterkte