Nienke ! Sollicitatie brief ziet er goed uit hoor !
Zo, dat bannen is wel goed, kan me beter de hele computer op 'verbannen' zetten, maar heb mijn wiskunde inmiddels doorgewerkt ! Hoop dat het morgen goed komt.
succes met de toetsen allemaal hier! ik ga naar bed, morgenochtend is sk weer als eerste aan de beurt, eerst ff slapen
Ilsiie
Geplaatst: 18-01-10 00:29
Margit, toch gelukt
Nienke sollicitatie verstuurd nice! Als je een CV schrijft, kun je ook vrijwilligerswerk erop doen etc. Ik heb een keer een CV gemaakt, was best leuk En ik kan er ook flink wat opzetten lol
Joseph was ZOOOOOOO vreselijk gááf Heb echt genoten!! En nu zitten de liedjes in mijn hoofd
Ik ga lekker slapen en morgen het 2e uur - hopelijk - mijn cijfer voor mijn Latijn SE horen zou wel fijn zijn
Slaap lekker meiden!!
RicardoOpa
Geplaatst: 18-01-10 00:31
Gittekit schreef:
met je eco bedoel ik dan he.
Ik snapte hem hoor
Ik ga ook slapen denk. Ik wil eigenlijk nog even lekker surfen, maar ik ben weer zo'n iemand die slecht tegen weinig slapen kan. Zekeerrr in de toetsweek.
Topppp dat Joseph zo leuk was joh! De Op zoek naar trok mij niet zo aan, moet ik eerlijk zijn. Maar goed te horen dat ie beviel Ik ben wel erg benieuwd naar die van Mary Poppins. Alleen is zonet mijn favoriet eruit.
Hihi wij zijn helemaal fan van Rosalie thuis, zuslief kent rosalie ook en promoot haar ook dusja. Joseph is idd echt heel leuk! Kan ook alles meezingen hihi!
Ik ga ook slapen denk ik maar, weltrusten allemaal!
NieneWiep
Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-10 11:09
Ilsiie schreef:
Margit, toch gelukt
Nienke sollicitatie verstuurd nice! Als je een CV schrijft, kun je ook vrijwilligerswerk erop doen etc. Ik heb een keer een CV gemaakt, was best leuk En ik kan er ook flink wat opzetten lol
Maar dat heb ik nooit gedaan. Zou wel handig geweest zijn, haha.
Leuk Ilse! Ik wilde er zelf ook heen gaan, maar had een beetje last van geldgebrek
Nu het toch over CV`s gaat; ik doe al een tijdje ''vrijwiliigerswerk'' Nouja, het is niet echt vrijwilligers, of wel; ik rij op een manege, maar daar draai ik ook bardienst (vrijwillig) en ik zit ook in de evenementencommissie en organiseer daarmee alle wedstrijden op de manege (vrijwillig). Zou ik dit ook op mijn CV kunnen zetten? En zoja, hou moet ik dit noemen?
Ja dat kan je er zeker opzetten volgens mij Dat is echt wel iets goeds, zegmaar.
Ehm.. je kan zeggen 'maak deel uit van evenementencommissie op Manege ...' 'sta regelmatig achter de bar bij Manege ...'. Zoiets? Of is dit helemaal kak
Dat kan je er zeker wel inzetten Anna! Ik zou het bij overig doen. En dan zoiets:
Overig:
Februari 2009 - heden Vrijwilligerswerk manege Werkzaamheden: evenementen organiseren, wedstrijden organiseren, bardienst, etc. Werk
Maar dan netjes. 2 tabs oid ruimte tussen heden en Vrijwilligerswerk, en dan Werkzaamheden laten beginnen onder Vrijwilligerswerk, zo heb ik het gedaan. Dat je links onder elkaar de data hebt, en rechts onder elkaar de functies/werkzaamheden.
Ik ben aan het leren voor geschiedenis, via de website. Dat is wel heel handig. En heb eindelijk alle 5 de hoofdstukken samengevat, blijkt dat ik nog een paragraaf vergeten ben, en daar heb ik echt geen zin meer in.
Ooh, lastig Ik vat echt nooit iets samen, ik lees het gewoon heel vaak door, dan blijft het het best hangen bij mij. Ik heb morgen ook geschiedenis, mondeling