Justy schreef:Breghje, wat een supergaaf verslag! Kreeg er helemaal zin van om ook te gaanIk heb nu een paar lessen CR gehad bij Spirithorses en ik vind het echt een eye-opener (en rete-confronterend bij vlagen
)
Zo zat ik eens op een paard dat bij de geringste spanning ging versnellen (en ze kon best hard
). De enige manier om haar rustig te krijgen was te centeren, los te laten en te ontspannen... Nou, dat viel nog niet mee
Werd er enorm mee geconfronteerd hoe gespannen ik erop zat en je wordt op elk stukje spanning in je lijf direct attent gemaakt. Heel leerzaam
Verder ben ik daar nog steeds elke maandag en dinsdag om te voeren en te mesten en dat bevalt nog steeds heel goedGewoon heel leuk om de kudde steeds beter te leren kennen en daar zo lekker tussendoor te taffelen
Qua cursussen rustig hier, 19 juni heb ik een paarden-EHBO-cursus, dat lijkt me wel heel interessant (en nuttig)! Ik ben op maandag altijd alleen bij de paarden en er komt die dag ook niemand, en stel dat er eens iets zou gebeuren dan zou ik het toch fijn vinden om te kunnen handelen tot de DA er is
Dank jullie wel voor de complimenten!

Dat doet de mijne dus in galop. Liefst vertrekt ze met 80 per uur en in 2 sprongen de lange zijde van de bak door, je kan het maar gehad hebben

Rossi, ik ga je verslag meteen even lezen, ben heel erg benieuwd.