Ineke2 schreef:Nee fysiek kan ik bepaalde beroepen inderdaad niet doen, anders had ik wel in de thuiszorg of schoonmaakwerk gezocht. Dit houd ik alleen echt niet vol. In een winkel staan zonder tussendoor de mogelijkheid hebben te kunnen zitten (bijvb bij een kassa) houd ik ook niet vol. Dat heb ik al eens geprobeert, na 3 dagen stond ik letterlijk daar te janken van de pijn... Niet prettig kan ik je vertellen.
Idd als ik gewoon gezond was was thuiszorg ook wel leuk geweest, al is het maar wat schoonmaken bij de oudjes, gezellig toch(algemeen gezien dan).
Desnoods ging ik weer aan het werk tussen de knollen dan maar uitmesten. Maar dat gaat dus niet meer. Ik zeg zelfs al dat ik eigenlijk niet in staat ben om goed voor mijn eigen paarden te zorgen.
De winkel is me nog wel gelukt maar daar had ik soms ook moeilijke dagen hoor en moest ik ook wel eens half smekend zeggen dat ik iets niet kon. Bij de sollicitatie had ik mijn situatie uitgelegd en dat begrepen ze, ik kwam in de winkel waar een stoeltje was, maar deze werd later ook zonder pardon weer weggehaald er is nogal wat over te doen geweest toen.