Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

na tien jaar trouwe dienst moeten de remmen in zoverre vervangen worden dat het eigenlijk slimmer was om een nieuwe te kopen. Dus heb net een mooie nieuwe uit mogen kiezen, oerdegelijk ding met vering, extra sterke bagagedrager... eigenlijk te mooi om mee te rijden naar station en met de tnt tassen...
Ik zie alleen maar dat prijskaartje en voel me meteen schuldig omdat ik het niet betalen kan, ookal heb ik die fiets wel nodig.
Roane schreef:Mijn fiets is ook officieel overledenna tien jaar trouwe dienst moeten de remmen in zoverre vervangen worden dat het eigenlijk slimmer was om een nieuwe te kopen. Dus heb net een mooie nieuwe uit mogen kiezen, oerdegelijk ding met vering, extra sterke bagagedrager... eigenlijk te mooi om mee te rijden naar station en met de tnt tassen...
En ik kan er niet eens van genieten door gezeik van de IB, en met blik op aankomende dierenartskosten.Ik zie alleen maar dat prijskaartje en voel me meteen schuldig omdat ik het niet betalen kan, ookal heb ik die fiets wel nodig.

Handschoenen die k aan had konden na 2 minuten alweer uit omdat het veelste warm was 
bijna geen post ( ook snel klaar dus,maargoed) en weinig geld dus ook
Ff snel eten en dan op pad. Succes iedereen met de sneeuw.

. Ik kan ook niet goed wennen aan feit dat moet blijven zitten