Fries is een spraakgebrek maar we dwalen af. Ik heb het trouwens over een andere boeg gegooid.. ff logistiek laten vallen, nu meer richting sales/commercieel. Ben benieuwd
Besef je wel dat je daar nog meer op uiterlijk wordt afgerekend he? En uiteraard heb ik alle vertrouwen in je maar aangezien je daar zelf regelmatig een 'zwak punt' van maakt...
Ik wait ook heus wol dat ut spiekerboks'm is moar kist moar beter afkeurt'n. Ik had overigens nait mien klauw'n in de buuze, doar was ai te straak veur
Commercieel binnendienst/accountmanager binnendienst/ bedrijfsbureau, idd administratief maar mag ook acquisitie. Buitendienst lijkt me ook leuk maar is eerst nog niet aan de orde. Moet eerst meer ervaring hebben.
MissAnnemijn
Geplaatst: 12-05-14 18:14
Kriel schreef:
vuurneon schreef:
Pfff als ik toch eens het geld had, deed ik nu nog even een rechtenstudie erachteraan ik vind het zo leuk om alles uit te pluizen in de wetboeken
Als ik toch eens de tijd en het geld had werd ik alsnog dierenarts
Ik werd vandaag gebeld over een sollicitatie. Helaas zochten zij per direct verkoopmedewerkers en wil ik pas vanaf september. Mocht nog wel over een tijdje terugbellen of ze nog wat voor me had.
Ik had vandaag een diner gecombineerd met een verkennings gesprek voor de toekomst. Dat heeft goed uitgepakt en als ik wil heb ik per 1 november een nieuwe opdracht
Zijn in jullie functie veel mensen die reageren op de zelfde vacature? Als ik een afwijzing krijg dan zetten ze er zoiets bij als: vanwege de vele reacties.... meestal met een aantal van boven de 250.... om moedeloos van te worden!
Ja, vooral als je in administratieve functies zoekt dan hebben ze altijd veel reacties. Soms als het wat specifieker logistiek is zoals in mijn geval dan mag ik meestal wel op gesprek komen. Dan hebben ze nog steeds wel veel reacties maar vanwege specifieke ervaring val je dan wat meer op.
Op het moment zie ik weer heel erg weinig vacatures die interessant voor mij zijn. Ik word er ook wel eens moedeloos van. Vandaag nog even post bezorgen en dan houd ik daar voorlopig mee op. Levert echt niks op en het kost erg veel tijd.
Marcella
Geplaatst: 13-05-14 09:20
Nog maar bij 1 vacature gehad dat waren meer dan 300 reacties. En voor de rest voornamelijk afgewezen wegens geen ervaring. Voor de vacature van gisteren had ik de mazzel dat ik een van de weinig vrouwen was die gereageerd had op de vacature vandaar dat ik nu wel mee ging in de selectie. En heb nu eind mei een kennismakingsbijeenkomst.