Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blue_flower schreef:Het is nog wennen, veel zorg (ouderen met een (lichte) verstandelijke beperking) en voor mij veel nieuwe handelingen. Maar tot dusver bevalt het goed.Ah. Naar je zin tot nu toe?
Happy_Hippie schreef:werken jullie allemaal in de zorg?
of zijn er nog meer mensen in de proces industrie
V_Naomi schreef:1/5 zit erop, ik kijk alvast niet uit naar de hitte de komende dagen, gezien het binnen op m'n werk standaard nog een paar graden warmer is dan buiten en behoorlijk benauwdHappy_Hippie schreef:werken jullie allemaal in de zorg?
of zijn er nog meer mensen in de proces industrie
Ik werk als machine operator bij een chemisch bedrijf. Standaard vast met de nacht en steeds 5 nachten op rij (zondagnacht beginnen)
sabine1979 schreef:ik mag ook zo weer na huis![]()
Weltrusten![]()
![]()
Beveiliging AZC
SharonIndezz schreef:Ik werk als operator bij een bedrijf dat PLC’s en robots maakt etc.
Ik heb nacht 1/5 erop zitten,
Wat ik trouwens doe om te voorkomen om in slaap te vallen in de auto, airco heel koud, en airpods in met harde muziek
Grit schreef:Blue_flower schreef:Het is nog wennen, veel zorg (ouderen met een (lichte) verstandelijke beperking) en voor mij veel nieuwe handelingen. Maar tot dusver bevalt het goed.Ah. Naar je zin tot nu toe?
Ook duf en niet veel geslapen. Waren nu maar twee nachten en dan deze week weer twee met het warme weer.
Welkom Maryflower, wat voor werk doe jij?
Happy_Hippie schreef:V_Naomi schreef:1/5 zit erop, ik kijk alvast niet uit naar de hitte de komende dagen, gezien het binnen op m'n werk standaard nog een paar graden warmer is dan buiten en behoorlijk benauwd
*knip*
Ik werk als machine operator bij een chemisch bedrijf. Standaard vast met de nacht en steeds 5 nachten op rij (zondagnacht beginnen)
3ploegen dus?
Hier ook hoor zodra het buiten 20+ is is het in de fabriek zon 10/20 graden warmer. Staan 10 reactoren (ongeveer 35kuub) naast elkaar van 133 graden op de bovenste verdieping en mogen niet met korte mouwen werken helaas.