Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xSCWx schreef:Belsje, waarom hou je je inkomsten en uitgaven niet bij in een excel bestand? Dan hoeft de boekhouder minder te doen = goedkoper voor jou
Storm2009 schreef:Uitstel aanvragen door boekhouder/accountant heeft meer voordelen. Hierdoor kunnen ze nog hele jaar toeslagen aanvragen over afgelopen jaar. Dat is mij ooit misgegaan (€ 766 misgelopen!) doordat mijn vorige accountant geen uitstel aanvroeg.
Dus nu vraagt mn (nieuwe) accountant altijd uitstel aan. Maar hij doet hem meestal in mei/juni
Belsje schreef:In welke sectoren zit iedereen hier eigenlijk? Ik zou stilletjesaan willen gaan bloggen, maar ik vind het een beetje eng. Dan zet je jezelf zo te kijk lijkt het![]()
Belastingen en BTW snap ik echt helemaal niets van, gisteren is mijn boekhouder mijn dozen en mappen komen halen. En dan hoor ik wel wanneer ik weer BTW voorafbetalingen moet doen. Ik ben zo blij met die man!
Belsje schreef:In welke sectoren zit iedereen hier eigenlijk? Ik zou stilletjesaan willen gaan bloggen, maar ik vind het een beetje eng. Dan zet je jezelf zo te kijk lijkt het![]()
Belastingen en BTW snap ik echt helemaal niets van, gisteren is mijn boekhouder mijn dozen en mappen komen halen. En dan hoor ik wel wanneer ik weer BTW voorafbetalingen moet doen. Ik ben zo blij met die man!
rien10 schreef:Iemand bekend met Perfect View? Ik gebruik nu Commence, maar denk er over om over te stappen naar Perfect View en ben op zoek naar ervaring met het programma
IsaCalixa schreef:Hey
Hoe doen jullie het eigenlijk met tarieven?
Op aanraden van een meer ervaren fotograaf heb ik mijn prijzen omhoog gegooid. Ik heb verschillende paketten (staat op mijn website http://www.ihsfotografie.nl). Toch ben ik bang dat mensen het er niet voor over hebben. Er zijn namelijk veel fotografen die het voor de helft van de prijs doen. Maar ik wil mezelf ook niet tekort komen.. vind het wel lastig!