Dienst goed begonnen met de politie, agressieve pool

Tot nu toe gelukkig weer rustig
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lynn2014 schreef:Zo idd Sabine, da's een lekkere start..... NOT haha!
En Patricia, ik deed ook nachten naast mijn opleiding. Scheelde veel in huiswerk idd!
Vealosz schreef:Hier ook rustig op 1 onrustige cliënte na. Maar die maakt elke keer hetzelfde rondje. Gelukkig is ze nu ergens neergeploft en zit ze daar haar tijd uit.
Voor de rest ben ik nog wat foto's aan het bewerken van een fotoshoot die ik heb gehad en wat spelletjes.
Moest vanmorgen 10:00 op afspraak zijn. Kom ik daar. Ja maar mevrouw het is verzet naar over 4 weken......![]()
Vealosz schreef:Ik was vorige nacht inderdaad ook fitter.
Vandaag ook iets eerder opgestaan dan normaal. Merrie met veulen staan eindelijk op de wei, dus was even gaan kijken hoe het met ze ging. Na mijn dienst ga ik ook nog even kijken bij ze, en dan vertrekken we rond kwart over 9 naar centerparcs met onze vriendengroepje om daar in de omgeving te gaan crossen.
Vealosz schreef:Ik was vorige nacht inderdaad ook fitter.
Vandaag ook iets eerder opgestaan dan normaal. Merrie met veulen staan eindelijk op de wei, dus was even gaan kijken hoe het met ze ging. Na mijn dienst ga ik ook nog even kijken bij ze, en dan vertrekken we rond kwart over 9 naar centerparcs met onze vriendengroepje om daar in de omgeving te gaan crossen.
Vealosz schreef:.
Wij moeten ook elke nacht dezelfde cliënt bij de politie melden als "vermist". En soms gaat het even paar dagen goed (zoals deze nacht), maar gisteren bijvoorbeeld was ie weer uit logeren in het huis van een meneer die pas geleden hier ook weer opgenomen is.
Vealosz schreef:Eloya schreef:Hier 4/4
Kreeg er plotseling 2 diensten bij.
Opschaling 1 op 1 begeleiding op de HIC. Gelukkig slaapt de cliënt goed. Dus hoef ik alleen maar camera te staren.
Maar ben het wel zat nu na 4 XD
Ggnet Apeldoorn?
Ik ben vrij maar t is zo warm pfff.