Nachtdienst

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sabine1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 03:34

Heb er nu gelukkig maar 2 :P
Dienst goed begonnen met de politie, agressieve pool _-:(
Tot nu toe gelukkig weer rustig

patricia2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 03:39

Ook een verpleegkundige over here! Vandaag mijn 1e nacht, na een week "vakantie". Ik had een week vakantie van het werk, mijn fulltime studie als hbover gaat helaas gewoon door. Almost there, nog een half jaartje te gaan.

Ik werk op een gerontopsychiatrische afdeling naast mn opleiding, werk nu wat meer nachten omdat dit goed te combineren is met school :j

Hier ook aardig rustig, maar die tijd investeer ik in schoolopdrachten. Win win _/-\o_

patricia2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 03:40

sabine1979 schreef:
Heb er nu gelukkig maar 2 :P
Dienst goed begonnen met de politie, agressieve pool _-:(
Tot nu toe gelukkig weer rustig

Oh lekker dan
Maak je vaak van die gekke dingen mee snachts? En hoe werkt dat dan precies, wordt je opgeroepen of signaleer je het onderweg?

Hoop dat het rustig blijft :j

Lynn2014

Re: Nachtdienst

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 03:47

Zo idd Sabine, da's een lekkere start..... NOT haha!

En Patricia, ik deed ook nachten naast mijn opleiding. Scheelde veel in huiswerk idd!

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 03:50

Hier ook rustig op 1 onrustige cliënte na. Maar die maakt elke keer hetzelfde rondje. Gelukkig is ze nu ergens neergeploft en zit ze daar haar tijd uit :').

Voor de rest ben ik nog wat foto's aan het bewerken van een fotoshoot die ik heb gehad en wat spelletjes.

Moest vanmorgen 10:00 op afspraak zijn. Kom ik daar. Ja maar mevrouw het is verzet naar over 4 weken...... 8)7 _-:(

sabine1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 04:14

Over het algemeen is het rustig als ik er ben,
alleen vandaag dus niet.
Ik werk op een azc _/-\o_

Ben wel blij als het 7 uur is en na mijn bedje kan :Z
Hopen voor iedereen op een rustige voortzetting dienst _/-\o_

patricia2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 04:17

Lynn2014 schreef:
Zo idd Sabine, da's een lekkere start..... NOT haha!

En Patricia, ik deed ook nachten naast mijn opleiding. Scheelde veel in huiswerk idd!

Echt hoor! Ik ben op het moment bezig met mijn afstudeer project en ik ben een app aan het ontwikkelen, heeerlijk om dat onder werktijd te kunnen doen :j

Vealosz schreef:
Hier ook rustig op 1 onrustige cliënte na. Maar die maakt elke keer hetzelfde rondje. Gelukkig is ze nu ergens neergeploft en zit ze daar haar tijd uit :').

Voor de rest ben ik nog wat foto's aan het bewerken van een fotoshoot die ik heb gehad en wat spelletjes.

Moest vanmorgen 10:00 op afspraak zijn. Kom ik daar. Ja maar mevrouw het is verzet naar over 4 weken...... 8)7 _-:(

Over het algemeen hier ook altijd rustig als ik er ben, hoor soms collegas ook wel eens anders :=

Oooh oeps, had hetzelfde. Zat 2u keurig bij de fysio te wachten, 20 minuten later dacht ik laat ik even checken of ik op de goede locatie ben.. Dat wel, alleen zat er een dag te vroeg :')

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 04:19

:').

Wij wisten helemaal niks van dat het verzet was. We hebben daar geen bericht over gekregen. Het was ook nog eens 3 kwartier rijden... Ellendelingen. :')

patricia2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 04:22

Vealosz schreef:

Wij wisten helemaal niks van dat het verzet was. We hebben daar geen bericht over gekregen. Het was ook nog eens 3 kwartier rijden... Ellendelingen. :')

Oooh daar ben je ook mooi klaar mee -O- pipos

Lynn2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 04:35

Dat is flink balen ja!!

patricia2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 02:15

Zoooo geen zin vannacht. Was gisternacht deze tijd een stuk fitter en een stuk productiever zucht. Meer mensen last van? 8)7

Lynn2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 03:09

Nope hier lopen we de benen onder onze konten uit haha! Nu net even rustig en kan ik door naar de volgende locaties om de pieken mee op te vangen

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 03:37

Ik was vorige nacht inderdaad ook fitter.

Vandaag ook iets eerder opgestaan dan normaal. Merrie met veulen staan eindelijk op de wei, dus was even gaan kijken hoe het met ze ging. Na mijn dienst ga ik ook nog even kijken bij ze, en dan vertrekken we rond kwart over 9 naar centerparcs met onze vriendengroepje om daar in de omgeving te gaan crossen.

lobkewikjem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 03:58

Hier ook een rustig nachtje wel de 1e en redelijk fit nog, maar mijn inzak moment komt rond 06:00

sabine1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 04:21

Hier vannacht ook rustig :D
Politie is begin van de nacht geweest voor aangifte op te nemen,
onze vriend was nog uit logeren :=

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 04:47

Wij moeten ook elke nacht dezelfde cliënt bij de politie melden als "vermist". En soms gaat het even paar dagen goed (zoals deze nacht), maar gisteren bijvoorbeeld was ie weer uit logeren in het huis van een meneer die pas geleden hier ook weer opgenomen is :').

Lynn2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 19:39

Vealosz schreef:

Vandaag ook iets eerder opgestaan dan normaal. Merrie met veulen staan eindelijk op de wei, dus was even gaan kijken hoe het met ze ging. Na mijn dienst ga ik ook nog even kijken bij ze, en dan vertrekken we rond kwart over 9 naar centerparcs met onze vriendengroepje om daar in de omgeving te gaan crossen.

Ga je met de paarden naar centerparcs of ga je mountainbike?

patricia2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 01:27

Vealosz schreef:

Oh super leuk! Wel vermoeiend na zon nacht. Heel veel plezier t weekend! :D

patricia2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 01:29

Vealosz schreef:

Wij moeten ook elke nacht dezelfde cliënt bij de politie melden als "vermist". En soms gaat het even paar dagen goed (zoals deze nacht), maar gisteren bijvoorbeeld was ie weer uit logeren in het huis van een meneer die pas geleden hier ook weer opgenomen is :').

Nou ik was vanmorgen om kwart over 6 een client "kwijt", onze deuren zijn op het moment gesloten maar de late dienst was de "tuin"deur naar buiten vergeten :') was ie m mooi doorheen gepeerd toen ik even naar een bel was, ging er vandoor met zn scootmobiel. Wel terug gekregen gelukkig anders werd t ook een politie gevalletje

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 23:58

Hier nachtdienst 1/2,

1 cliënt weer erg psychotisch en hard aan het schreeuwen, verder is het wel oke tot nu toe.
Wel bloedje heet op de afdeling, dus ben nu alles aan het luchten. We hebben een plat zwart dak, dat helpt niet mee.

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 03:14

Nacht 1/3

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 04:37

Hier 4/4

Kreeg er plotseling 2 diensten bij.
Opschaling 1 op 1 begeleiding op de HIC. Gelukkig slaapt de cliënt goed. Dus hoef ik alleen maar camera te staren.
Maar ben het wel zat nu na 4 XD

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 04:41

Eloya schreef:
Hier 4/4

Opschaling 1 op 1 begeleiding op de HIC. Gelukkig slaapt de cliënt goed. Dus hoef ik alleen maar camera te staren.

Ggnet Apeldoorn?

Ik ben vrij maar t is zo warm pfff.

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 04:46

Vealosz schreef:
Eloya schreef:
Hier 4/4

Ggnet Apeldoorn?

Ik ben vrij maar t is zo warm pfff.

Ohh ik vind het wel lekker..

Nog maar 2 uurtjes :))

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 04:48

Ja als je wakker moet blijven is t niet zo erg haha. Maar ik moet en zal onder een deken liggen en dat is zo niet te doen op t moment. Met t gevolg dat ik gewoon niet in slaap kom. Vannacht zelfs de was gedaan. :')