" Vond ie goed van me dat ik zo dacht, maar op examen moest ik toch echt de stappen volgen dus kijk nou gewoon maar een keer in de spiegel voor paaltjes 
En ik moest 10 weken wachten op mijn examen, maar dat was 2014
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
" Vond ie goed van me dat ik zo dacht, maar op examen moest ik toch echt de stappen volgen dus kijk nou gewoon maar een keer in de spiegel voor paaltjes 
Murthul schreef:Polly ik heb toch echt 2x 3 maanden moeten wachten in eemnes, mijn schoonzusje in Rotterdam 2,5e maand en dat was afgelopen half jaar (ik ben 3 weken terug geslaagd). Online aangegeven wachttijd klopte toen iig ook niet met daadwerkelijke wachttijd in eemnes.
Murthul schreef:Polly ik heb toch echt 2x 3 maanden moeten wachten in eemnes, mijn schoonzusje in Rotterdam 2,5e maand en dat was afgelopen half jaar (ik ben 3 weken terug geslaagd). Online aangegeven wachttijd klopte toen iig ook niet met daadwerkelijke wachttijd in eemnes.

) dus daar heb ik dan wat minder aan helaas.

Mandarijn schreef:Gefeliciteerd!!
Ik had rijbewijs met spoedaanvraag gedaan en vanmiddag autootjes wezen proberen.
Niemand in mijn omgeving weet iets van auto's dus instructeur nog gebeld voor advies.
Keuze gemaakt en zaterdag ophalen.

). Mocht je dan niet in een keer het halen dan heb je nog genoeg tijd om het opnieuw te doen. TTT en praktijk kunnen namelijk pas worden ingepland als je je theorie hebt.
Ik ben begonnen net voor de zomervakantie en heb toen ook die vakantie besteed aan mn theorie. Ik zou er dus idd wel de tijd voor nemen, als je het snel wilt halen (en dus niet allemaal geld weggooien
), moet je er de tijd voor nemen.