Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kriel schreef:chocobroodje schreef:het is ons opgevallen dat er op de vorige pagina's wat discussie was over offtopic gaan. Hoewel ik begrijp dat er af en toe eens een grapje wordt gemaakt, is het niet de bedoeling om hele pagina's af te dwalen. Als je merkt dat je wilt gaan afdwalen met iemand, verzoek ik jullie om dat via pb verder op te pakken.[/mod]
Dat valt 'jullie' niet op, er heeft gewoon iemand op de TEM-knop geramd
Bonnyyyyyy schreef:Dames, ik heb even een vraagje ik zit in een luxe situatie maar weet even niet wat te doen.
Vandaag ben ik gebeld door miijn nieuwe werk, ik kan maandag mijn contract tekenen. En kleren passen en dan word ik ook ingeroosterd wanneer ik kan.
Maar op dit moment werk in nog bij de Lidl, dus ik zal ontslag moeten aanvragen, ik heb een 0 uren contract met waarschijnlijk een opzegtermijn van 4 weken.
Zal ik vandaag mijn ontslag aanvragen zodat ik zeker weet wanneer ik kan beginnen bij mijn nieuwe werk, of zal ik wachten met ontslag aanvragen en kijken of het beide eventueel haalbaar is en dus minder beschikbaar zal zijn op mijn nieuwe werk?
Ik neig naar het eerste,.. maar mijn ouders vinden het niet zo slim?
Ir1ne schreef:Deze is ook wel wat voor jou Kriel, miss weet je er nog iemand voor of kun je er wat mee:
http://www.connexys.nl/sanddsite/page.h ... v_pub_id=1