Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kinke schreef:Symbeami…is dat wat dat postbezorgen?
Astaloca schreef:Ingeschreven staan zegt niks.. dat is gewoon puur administratie voor hun... Ze gaan jou niet bellen in ieder geval.
*kruipt weer in mee lees modus*
Symbeami schreef:Bij hoeveel uitzendbureaus denk je dat ik ingeschreven sta na meer dan een jaar werkloosheid?
Ik wil eigenlijk namelijk wel gewoon graag weer aan het werk en ik zoek zoveel mogelijk naar passende vacatures. Die zijn er vaak niet, het solliciteren om het solliciteren vind ik een domme bezigheid maar je moet soms wat. En ter info ik ben allang geen 20 meer![]()
En ik commentaar gehad op het invullen van netwerk gesprekken dus daar moet ik wel echt serieuze gesprekken voeren die ergens toe leiden. Soms doe ik dat ook.
Waarom denk je dat ik als postbezorger aan het werk ga? (= heel ver beneden mijn niveau)
Kinke schreef:oh jeee…kom ik nu een vacature tegen in een plaats hier vlakbij, echter noemen ze dit een functie voor een junior…… Toch maar solliciteren???
Symbeami schreef:Kinke schreef:oh jeee…kom ik nu een vacature tegen in een plaats hier vlakbij, echter noemen ze dit een functie voor een junior…… Toch maar solliciteren???
Vind je jezelf nog een junior?![]()
Ik zou het niet doen omdat je vrij zeker weet dat er een afwijzing op volgt.
Kinke schreef:Ik heb maar even een flitsende motivatie geschreven….you never know how a koe catches een haas he (ja, je moet ook de Engelse taal beheersen)![]()
Ir1ne schreef:Mag ik ff onbehoorlijk zijn? je hoeft per maand maar 4 ACTIVITEITEN te doen. Nabellen telt bijvoorbeeld ook. Hoe kun je dan op niet passende banen solliciteren?
Kriel schreef:Om op dat vlak als zelfstandige te willen beginnen moet je jezelf wel echt onderscheiden van anderen
Niet om te demotiveren maar zal niet meevallen vrees ik.
Symbeami schreef:Kriel schreef:Om op dat vlak als zelfstandige te willen beginnen moet je jezelf wel echt onderscheiden van anderen
Niet om te demotiveren maar zal niet meevallen vrees ik.
Vooral een kwestie van goed netwerken daar ben ik al mee bezigik heb een aantal 'oefenpaarden' op een grote stal. Als mensen zien wat je doet dan raken ze wel geïnteresseerd. Ik heb ook nog een aanbod van iemand met een website (paard gerelateerd) met veel bezoekers om daar een stukje op te schrijven.
Het ligt op dit moment even stil, mijn paard is 2 maanden geleden aan koliek geopereerd dus ik had mijn aandacht meer bij haar herstel. (goed gelukt)
Het liefst wil ik zo snel mogelijk van die uitkering af en weer een normaal salaris verdienen. Al moet ik het van diverse kanten bij elkaar sprokkelen.....
Ondertussen heb ik mijn huis ook nog te koop staan dus dat geeft ook wel wat gedoe. Ik zal blij zijn als het huis eindelijk een keer verkocht is dan kunnen we verder.