Nog even iets anders-
Kun je in de btw terug gave ook geld terugvragen van je webhosting? Ik betaal elke maand een bedrag daarvoor.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lovelys schreef:Hoi Hoi, volgende week vrijdag heb ik een gesprek om dan ook zzper te worden (vervolggesprek bij het bedrijf waar ik mee ga werken). Waar moet ik allemaal aan denken?
Ik ga in de zorg werken, onder iemand ander zijn naam (franchiseondernemer). Graag zou ik wat tips willen hebben waar ik allemaal aan moet denken.
Loiz schreef:Goedemorgen,
Ik ben ook aan het starten, hoop in mei van start te gaan.
Ben een hondenuitlaatservice aan het beginnen.
Cursus bij Martin Gaus is bijna afgerond, bus staat al voor de deur en kennels worden nu gebouwd.
Nou ben ik nog op zoek naar een groothandel voor oa riemen en halsbanden maar ook met regelmaat vlooien en tekenmiddelen.
Ik kan maar geen goede vinden die ook aan uitlaatservices levert.
Iemand een idee hoe ik nog andere bedrijven kan vinden? Sites oid?
Loiz schreef:Goedemorgen,
Ik ben ook aan het starten, hoop in mei van start te gaan.
Ben een hondenuitlaatservice aan het beginnen.
Cursus bij Martin Gaus is bijna afgerond, bus staat al voor de deur en kennels worden nu gebouwd.
Nou ben ik nog op zoek naar een groothandel voor oa riemen en halsbanden maar ook met regelmaat vlooien en tekenmiddelen.
Loiz schreef:Nou ben ik nog op zoek naar een groothandel voor oa riemen en halsbanden maar ook met regelmaat vlooien en tekenmiddelen.
Loiz schreef:Ik ben wel benieuwd waarom je beide niet zou willen?