4/4 Vannacht op een andere afdeling, die van de buren Sta nu op groepsgericht.. Kwam er alleen net achter dat ik alwéér medicatie mag uitzetten Dat vind ik toch iets minder leuk.. Maarja, is niet anders.
Ik heb donderdag idd ook weer een late dienst. Maar dat komt omdat ik zowel stage loop als werk op 2 afdelingen.
Pff ik schrok mij net helemaal dood.. zit medicatie uit te zetten, hoor ik ineens een harde gil.. Maar heb niet kunnen achter halen waar het vandaan kwam.. Heb ronde gemaakt, maar hoor van geen kamer wat bijzonders.. Andere afdeling gebeld maar die had ook niets gehoord.. Mogelijk een verwarde cliënt van gebouw verderop of een vogel/beest buiten geen idee. Maar mijn hartslag is aardig hoog nog..
Ja ik doe pas sinds oktober nachtdiensten, en merk vooral dat ik sowieso best wel alert ben in de nacht.. Maar had dit nog niet eerder meegemaakt. Zit niet helemaal ontspannen meer op de afdeling. Maar wel weer rustiger dan net
Ben allang blij dat er niet iemand op de grond ligt..
Hier heb ik de laatste nacht alweer, gelukkig maar 2. De laatste tijd slecht slapen, mijn zoontje wordt ochtends om 6 uur wakker. Daar heb ik opzich geen moeite mee, maar als ik dan 7 uur in bed lig na de nacht, kan ik gewoon echt niet slapen! Naja, vandaag best goed geslapen gelukkig haha. Lopen de bedrijven bij jullie nog goed? Bij ons is het allemaal kielie kielie, patatfabriek. Ik heb een jaarcontract tot aan september, maar hoor in de wandelgangen al wel slechte nieuwtjes over dat het misschien niet verlengd gaat worden.
Hier loopt het wel aardig. Ik ben de heletijd gewoon aan het werk geweest maar we hebben veel mensen van andere locaties die hier komen om aan hun uren te komen. Gelukkig gaan onze vaste mensen gewoon voor.
Hier weer nachtdienst 2 v/d 5 gelukkig het bedrijf waar ik werk juist alleen maar meer werk nu... (coroos conserveren) is veel aanvraag naar potjes en blikjes voer voor mensen haha.