Nachtdienst

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 04:02

Dat worden dan nog een paar lange uurtjes :D

Hier 1/3

Eloya

Re: Nachtdienst

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 04:05

Denk het ook
Afgelopen nacht maar 4 uur geslapen en zat vanmorgen al om 8 uur in de auto. Hele dag getatoeëerd *auw* en nu dus nacht

Heb 1.5 uur nog kunnen dutten van te voren maar heb betere voorbereiding gehad XD

Beetje rustig bij jou?

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 04:09

Het is rustig, maar durf het bijna niet hardop te zeggen :x . Ik heb ze ook anders gehad en wil het niet op mij afroepen.

En bij jou?

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 04:14

Tot nu toe wel rustig (altijd gevaarlijke uitspraak) maar verwacht nog wel wat "gedoe" met 1 cliënt.. die heeft haar sigaretten voor de nacht al op en is wat geprikkeld aanwezig.. Dus zal straks vast een keer nee moeten verkopen..

1 iemand is wat aan het schreeuwen door psychose.. Maar lijkt nu in gedut te zijn

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 04:36

Ik ken het gevoel van 'wachten op...'

Sta je alleen?

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 04:39

Ik sta idd alleen op 20 kamers.. momenteel 19 cliënten.
9 open gang en 10 op de gesloten gang in de ouderen psychiatrie.

Wel nog 2 collega's op andere afdelingen in het gebouw.
We staan dus met 3 op 60

En jij?

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 04:52

Ook alleen, ongeveer 70 clienten, verdeeld over 4 panden.
Op zich rustige groepen, op een groep jongvolwassenen na.

Nog wel twee collega's elders in het dorp, maar die zie ik verder niet. Tenzij ik de alarmknop zou moeten gebruiken.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-20 00:30

2/3, her en der wat onrust en zich aan elkaar storende bewoners.

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-20 01:09

2/4
Hier is het tot nu toe rustig, alleen dezelfde cliënt die gisteren aan het schreeuwen was is weer aan het rondlopen. Maar volume is nog te doen.
Alleen gaat het met mijzelf wat minder. afgelopen nacht de laatste paar uur last gehad van galkolieken.. en ben er nu nogsteeds misselijk van. Heb ik helaas wel vaker.

En net een uur aan het stoeien geweest met slingers ophangen XD Collega is morgen jarig.

Rustige nacht gewenst Grit!

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-20 05:45

Dat maakt het wel pittig, dan zal je blij zijn zo naar je bed te kunnen.

Nog twee uurtjes voor mij.

Melissa0304

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-20 05:53

hier 2de van de 4, blij dat ik over een uurtje weg mag zit in te kakken >;)

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-20 07:00

Ik had ze vanaf half 6 een hele club wakker en onrustig.. ging de laatste paar uurtjes wel snel.

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 00:37

3/4 :wave:

Moet medicijnen uitzetten voor 1 gang, 7 dagen
Moet even de motivatie zoeken om te beginnen O:)

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 00:50

3/3

De eerste ronde en oproepen zitten erop, als er geen oproepen komen rond 3u weer een ronde lopen.
Wij hebben geen extra taken in de nacht, ik zou dat op zich niet erg vinden, vind het wel lekker een beetje bezig te blijven.

Medicatie uitzetten dan zou ik dan wel in het begin van de nacht moeten doen, later is mijn concentratie een stuk minder :D

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 01:14

Al lang niet meer in dit topic geweest, maar nu nacht 3/3 - de Nacht der Verveling. Zondagnachten zijn hier altijd zo ontzettend rustig -O-

Lynn2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 01:31

Hier ook nacht 3/4! Erg afwisselend. 1e nacht was druk, gisteren iemand mee laten kijken en geen zak te doen ( zal je altijd zien ) en vandaar opzich ook al wel wat drukke start.

Hoe is het met iedereen?

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 01:39

Ik zit nu te posten bij een cliënt die ik al twee keer buiten heb kunnen oppikken. Gaat bij andere mensen op het raam kloppen voor sigaretten.
Hij heeft nu ieg zijn pyjama weer aan gedaan, dus hopelijk is de boodschap duidelijk. Maar blijf hier maar even zitten.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 01:45

Heeft er iemand ervaring met het werken met mensen met een lichamelijke beperking (zonder verstandelijke beperking)?

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 03:22

Had de medicatie stipt om 03.00 klaar :P was ook mn doel om het leuk te houden er af en toe maar een doel tijd aan vast hangen :')
Dit keer een andere volgorde gedaan, op hoeveelheid medicatie ipv alfabetisch. Dan start je met de meeste en eindig je met de minste. Beviel goed :P
Wij hebben hier best veel taken in de nacht, wat loopt van medicatie voor een week uitzetten tot de was doen en schoonmaken etc.
Het is ook best wel rustig tot nu toe, mw die afgelopen nachten continu schreeuwde is tot nu toe nog niet uit bed geweest. Maar dat kan zo maar elk moment veranderen

@Dioxide, dat is ook wel vervelend als het te rustig is, serietje kijken? of wat klusjes doen?

@Lynn2014, zal je altijd zien idd dat als er iemand mee loopt er weinig te doen is :P
Met mij gaat het wel weer oke, voelde mij mijn vorige 2 nachten niet lekker/ziek. Nu gaat het best wel goed. Wel meer moe dan normaal. Maar als ik bezig blijf gaat het goed.

@Grit, ik hoop dat de boodschap duidelijk is voor de cliënt.
Ik heb geen ervaring met de doelgroep die jij benoemt, behalve dan verpleeghuiszorg. Maar denk dat jij meer op revalidatie / alle leeftijden doelt?

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 04:10

Ben inderdaad maar kasten op gaan ruimen en uiteindelijk Netflix aangezet :') Heb zojuist mijn eerste 2 wagens van vannacht gehad :O

@Grit: geen zorg ervaring hier, maar is je cliënt wel weer tam inmiddels?

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 04:39

Eloya schreef:
Had de medicatie stipt om 03.00 klaar :P was ook mn doel om het leuk te houden er af en toe maar een doel tijd aan vast hangen :')
Dit keer een andere volgorde gedaan, op hoeveelheid medicatie ipv alfabetisch. Dan start je met de meeste en eindig je met de minste. Beviel goed :P
:') jij krijgt een 10 voor zelfmotivatie :D

Ik bedoel idd mensen met een lichamelijke beperking die zelfstandig wonen in een flat, maar dan wel op een soort afdeling, omdat ze zorg nodig hebben.

Wat doe jij voor werk Dioxide?

Client heeft het na poging 4 op gegeven, soort slapstick waarbij hij richting de buitendeur gaat en ik daar weer sta als evil pop-up bewaker. Na poging 4 iets strenger toe gesproken en toen is hij maar echt gaan slapen.

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 05:02

Haha thnx :P
Af en toe moet je streng zijn als nachtdienst.. Fijn dat hij wel is gaan slapen.

Ik heb ruzie met de vaatwasser.. die doet het niet.. zucht, word met de hand af wassen XD
Straks was ophangen als de machine klaar is, rondje medicatie en 1 cliënt helpen met de adl want die moet naar het ziekenhuis. Verder hele rustige nacht.

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 05:41

Grit schreef:
Wat doe jij voor werk Dioxide?

Client heeft het na poging 4 op gegeven, soort slapstick waarbij hij richting de buitendeur gaat en ik daar weer sta als evil pop-up bewaker. Na poging 4 iets strenger toe gesproken en toen is hij maar echt gaan slapen.

Ik werk op het vrachtkantoor van Maastricht Aachen Airport :) Kort gezegd zorg ik voor controle van alle (douane-) documentatie en fysieke checks van bijvoorbeeld gevarengoed of dieren. En als dat allemaal oké bevonden is, zorg ik dat die papieren aan boord van het juiste vliegtuig komen :)

Leuk werk en ik kom natuurlijk regelmatig aparte dingen tegen en op plekken waar je normaal nooit komt, maar het is kei hard hollen of stil staan :+

Heb beeld bij je slapstick pop-up bewaking :') _/-\o_

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 05:59

Dat lijkt mij idd leuk, de verrassende dingen die je dan tegen komt. En verder veel wetgeving, papierwerk en stempelen waarschijnlijk.

Nog een uur. Hier een aantal vroege vogels die naar hun werk moeten, maar daar hebben ze mij verder niet bij nodig. Als ze maar zachtjes doen, zodat de rest blijft slapen.

Lynn2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 06:30

Grit schreef:
Heeft er iemand ervaring met het werken met mensen met een lichamelijke beperking (zonder verstandelijke beperking)?

Hey zo, haha nu vandaag weer een drukke nacht,

Maar ik heb ervaring met alleen lichamelijke beperking. weet alleen niet of ik je kan helpen.